Gå til innhold

Videreføring av mobilabonnemang

Anbefalte innlegg

Gjest Lyst på ny mobil
Skrevet

Kan man videreføre mobilabonnemanget sitt uten at bindingstiden er ute? Har 3 mnd igjen.

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Ja, det kan du.

Ja men hvis man gjør det, så må man vel betale 1000/1500 kroner til det selskapet man bryter med?

Skrevet

Nei, du kan ikke det.

Du må ha under 1 måned igjen av bindigstiden din før du kan binde deg på nytt.

Dette har 'nylig' blitt forandret.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja men hvis man gjør det, så må man vel betale 1000/1500 kroner til det selskapet man bryter med?

Hvis du ikke binder deg til samme selskap så må du selvsagt bli ut bindingstiden din i 3 mnd.

F.eks.: Du har abonnement hos Netcom, har 3 måneder igjen av bindingstiden din, og binder deg på nytt hos Telenor.

Da betaler du de resterende 3 månedene hos Netcom, samt at du begynner å betale til Telenor.

Men hvis du er kunde hos Netcom, har 3 måneder igjen av bindingstiden din og likevel vil kjøpe ny telefon med ny bindingstid, så kan du binde deg for nye 12 måneder hos Netcom.

Da blir bindingstiden din 3 + 12 = 15 måneder.

Ganske logisk.

Gjest Sånn er det bare....!!!
Skrevet

Hvis du ikke binder deg til samme selskap så må du selvsagt bli ut bindingstiden din i 3 mnd.

F.eks.: Du har abonnement hos Netcom, har 3 måneder igjen av bindingstiden din, og binder deg på nytt hos Telenor.

Da betaler du de resterende 3 månedene hos Netcom, samt at du begynner å betale til Telenor.

Men hvis du er kunde hos Netcom, har 3 måneder igjen av bindingstiden din og likevel vil kjøpe ny telefon med ny bindingstid, så kan du binde deg for nye 12 måneder hos Netcom.

Da blir bindingstiden din 3 + 12 = 15 måneder.

Ganske logisk.

Det der er feil. Har nettopp sjekket det da noen i familien skulle kjøpe ny telefon. Det gikk ikke an! Bindingstiden måtte være over først. Man kan selvsagt betale ut den gamle bindingstiden ved å binde på nytt...

Gjest Lyst på ny mobil
Skrevet

Det der er feil. Har nettopp sjekket det da noen i familien skulle kjøpe ny telefon. Det gikk ikke an! Bindingstiden måtte være over først. Man kan selvsagt betale ut den gamle bindingstiden ved å binde på nytt...

Mener du da at jeg må betale dobbelt opp de 3 mnd jeg har igjen?

Hva er da forskjellen på dèt og at jeg forlenger abonnementet mitt med 15 mnd?

De får jo like mye betalt.

Dessuten er de sikret meg som kunde i 12 mnd til.Det må jo være bedre enn at jeg går over til et annet selskap, etter at den bindingstiden som jeg har igjen er ute?

Til opplysning så er det det samme abonnementet til samme selskap,jeg vil overføre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...