Gå til innhold

Politiradio

Anbefalte innlegg

Gjest blågull
Skrevet

Hva mener du om å lytte til politiradio?

Gjest Morsk
Skrevet

Liten vits etter at mobiltelefonen gjorde sitt inntog.

Dessuten ikke så spennende som da det var ulovlig, og man måtte dra til Sverige å kjøpe krystaller.

Gjest blågull
Skrevet

Dessuten ikke så spennende som da det var ulovlig, og man måtte dra til Sverige å kjøpe krystaller.

Å?

Her brukes den flittig

Skrevet

Hmmm...det var vel egentlig ikke ulovlig før heller, var det det? Mener at det var snakk om at det ikke var ulovlig å ha det hjemme, uten at jeg skal påstå noe. Men får man kjøpt krystaller til politifrekvensene i norge nå da?

"............................"

Gjest Grumpy
Skrevet

At det er drit kjedelig og fullstendig uinteressant...

Gjest Morsk
Skrevet

Hmmm...det var vel egentlig ikke ulovlig før heller, var det det? Mener at det var snakk om at det ikke var ulovlig å ha det hjemme, uten at jeg skal påstå noe. Men får man kjøpt krystaller til politifrekvensene i norge nå da?

Spørs hva du mener med før, Men inntil for ikke så mange år siden var det 3000,- og beslaglagt radio hvis de uniformerte fant den...

Krystaller er nok helt ut i dag. Bare digitalt alt.

Gjest det mener hvertfall jeg!
Skrevet

Det kan være morsomt til tider. Særlig hvis det skjer noe spennende....

Også blir man litt engasjert når man får inn ambulansen, og får høre at de har kjørt feil, og at den syke har sluttet å puste og slikt. Da håper man bare at de skal komme fram.....

Gjest blågull
Skrevet

Før i tiden var det ulovlig å ha politiradio.

Men for noen år siden ble de lovlig å kjøpe/selge men ulovlig å bruke!

Typisk dustenorge!!

Skrevet

Spørs hva du mener med før, Men inntil for ikke så mange år siden var det 3000,- og beslaglagt radio hvis de uniformerte fant den...

Krystaller er nok helt ut i dag. Bare digitalt alt.

Ok :-)

".............................."

Gjest Morsk
Skrevet

Før i tiden var det ulovlig å ha politiradio.

Men for noen år siden ble de lovlig å kjøpe/selge men ulovlig å bruke!

Typisk dustenorge!!

Jepp, men så ble det plutselig lov å bruke også..

Gjest blågull
Skrevet

Jepp, men så ble det plutselig lov å bruke også..

Det er mere enn jeg vet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...