Gjest blågull Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hva mener du om å lytte til politiradio? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Liten vits etter at mobiltelefonen gjorde sitt inntog. Dessuten ikke så spennende som da det var ulovlig, og man måtte dra til Sverige å kjøpe krystaller. 0 Siter
Gjest blågull Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Liten vits etter at mobiltelefonen gjorde sitt inntog. Dessuten ikke så spennende som da det var ulovlig, og man måtte dra til Sverige å kjøpe krystaller. Å? Her brukes den flittig 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Liten vits etter at mobiltelefonen gjorde sitt inntog. Dessuten ikke så spennende som da det var ulovlig, og man måtte dra til Sverige å kjøpe krystaller. Hmmm...det var vel egentlig ikke ulovlig før heller, var det det? Mener at det var snakk om at det ikke var ulovlig å ha det hjemme, uten at jeg skal påstå noe. Men får man kjøpt krystaller til politifrekvensene i norge nå da? "............................" 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 At det er drit kjedelig og fullstendig uinteressant... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hmmm...det var vel egentlig ikke ulovlig før heller, var det det? Mener at det var snakk om at det ikke var ulovlig å ha det hjemme, uten at jeg skal påstå noe. Men får man kjøpt krystaller til politifrekvensene i norge nå da? "............................" Spørs hva du mener med før, Men inntil for ikke så mange år siden var det 3000,- og beslaglagt radio hvis de uniformerte fant den... Krystaller er nok helt ut i dag. Bare digitalt alt. 0 Siter
Gjest det mener hvertfall jeg! Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Det kan være morsomt til tider. Særlig hvis det skjer noe spennende.... Også blir man litt engasjert når man får inn ambulansen, og får høre at de har kjørt feil, og at den syke har sluttet å puste og slikt. Da håper man bare at de skal komme fram..... 0 Siter
Gjest blågull Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hmmm...det var vel egentlig ikke ulovlig før heller, var det det? Mener at det var snakk om at det ikke var ulovlig å ha det hjemme, uten at jeg skal påstå noe. Men får man kjøpt krystaller til politifrekvensene i norge nå da? "............................" Før i tiden var det ulovlig å ha politiradio. Men for noen år siden ble de lovlig å kjøpe/selge men ulovlig å bruke! Typisk dustenorge!! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Spørs hva du mener med før, Men inntil for ikke så mange år siden var det 3000,- og beslaglagt radio hvis de uniformerte fant den... Krystaller er nok helt ut i dag. Bare digitalt alt. Ok :-) ".............................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Før i tiden var det ulovlig å ha politiradio. Men for noen år siden ble de lovlig å kjøpe/selge men ulovlig å bruke! Typisk dustenorge!! Jepp, men så ble det plutselig lov å bruke også.. 0 Siter
Gjest blågull Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jepp, men så ble det plutselig lov å bruke også.. Det er mere enn jeg vet! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Det er mere enn jeg vet! http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?KatID=1&ArtID=424 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.