Gjest ferieplaner Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hva ville du anbefalt å se/oppleve av severdigheter i eget land. Noen fine anbefalinger for overnattingssteder og andre sysler i Norges land. Gjerne hvor det er fint for små barn. 0 Siter
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Og hva liker du? Det finnes masse ting. GJØRE * grotting * sykling * canyoning * brevandring * havrafting STEDER EN "MÅ" HA BESØKT * sunnmøre * jotunheimen * hardangervidda * sørlandet Fortell meg litt mer hva du er ute etter så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Kurt 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Se Utsira! To timer med rutebåt rett vest fra Haugesund. Overnatting i hyggelig gjestehus. Smale, nesten bilfrie veier. Hyggelige folk. 0 Siter
Gjest ferieplaner Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Og hva liker du? Det finnes masse ting. GJØRE * grotting * sykling * canyoning * brevandring * havrafting STEDER EN "MÅ" HA BESØKT * sunnmøre * jotunheimen * hardangervidda * sørlandet Fortell meg litt mer hva du er ute etter så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Kurt Tenkte å gjøre ferien til barna våre litt mer gøyal enn det stressopplegget jeg opplevde som barn - med masse bilkjøring. Har egentlig tenkt på f.eks. ol standard på hytter og en del fritidsaktiviteter for barna. De er begge under 4 år. 0 Siter
laban Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Tenkte å gjøre ferien til barna våre litt mer gøyal enn det stressopplegget jeg opplevde som barn - med masse bilkjøring. Har egentlig tenkt på f.eks. ol standard på hytter og en del fritidsaktiviteter for barna. De er begge under 4 år. Hvis du skal unngå masse kjøring, bør du oppgi hvor i landet du har tenkt deg. Jeg vet om mange steder hvor det er fint for småbarn, men det er enklere å gi tips hvis jeg vet om du mener f.eks. Sørlandet eller Trøndelag. Ekspertene på dette er forøvrig på Forum for Foreldre - Småbarn, så du kan evt. skrive et innlegg der og oppgi f.eks. hvor dere reiser fra. 0 Siter
Gjest ferieplaner Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hvis du skal unngå masse kjøring, bør du oppgi hvor i landet du har tenkt deg. Jeg vet om mange steder hvor det er fint for småbarn, men det er enklere å gi tips hvis jeg vet om du mener f.eks. Sørlandet eller Trøndelag. Ekspertene på dette er forøvrig på Forum for Foreldre - Småbarn, så du kan evt. skrive et innlegg der og oppgi f.eks. hvor dere reiser fra. Jeg bor midt i landet og har ikke noen grenser for hvor jeg vil dra. Vil bare vite hvor det er fint, for jeg famler i blinde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.