Gå til innhold

Kjent i eget land? Anbefalinger

Anbefalte innlegg

Gjest ferieplaner
Skrevet

Hva ville du anbefalt å se/oppleve av severdigheter i eget land.

Noen fine anbefalinger for overnattingssteder og andre sysler i Norges land. Gjerne hvor det er fint for små barn.

Gjest Kjekk og grei mann
Skrevet

Og hva liker du?

Det finnes masse ting.

GJØRE

* grotting

* sykling

* canyoning

* brevandring

* havrafting

STEDER EN "MÅ" HA BESØKT

* sunnmøre

* jotunheimen

* hardangervidda

* sørlandet

Fortell meg litt mer hva du er ute etter så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.

Kurt

Gjest LucySky
Skrevet

Se Utsira! To timer med rutebåt rett vest fra Haugesund. Overnatting i hyggelig gjestehus. Smale, nesten bilfrie veier. Hyggelige folk.

Gjest ferieplaner
Skrevet

Og hva liker du?

Det finnes masse ting.

GJØRE

* grotting

* sykling

* canyoning

* brevandring

* havrafting

STEDER EN "MÅ" HA BESØKT

* sunnmøre

* jotunheimen

* hardangervidda

* sørlandet

Fortell meg litt mer hva du er ute etter så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.

Kurt

Tenkte å gjøre ferien til barna våre litt mer gøyal enn det stressopplegget jeg opplevde som barn - med masse bilkjøring.

Har egentlig tenkt på f.eks. ol standard på hytter og en del fritidsaktiviteter for barna. De er begge under 4 år.

Skrevet

Tenkte å gjøre ferien til barna våre litt mer gøyal enn det stressopplegget jeg opplevde som barn - med masse bilkjøring.

Har egentlig tenkt på f.eks. ol standard på hytter og en del fritidsaktiviteter for barna. De er begge under 4 år.

Hvis du skal unngå masse kjøring, bør du oppgi hvor i landet du har tenkt deg.

Jeg vet om mange steder hvor det er fint for småbarn, men det er enklere å gi tips hvis jeg vet om du mener f.eks. Sørlandet eller Trøndelag.

Ekspertene på dette er forøvrig på Forum for Foreldre - Småbarn, så du kan evt. skrive et innlegg der og oppgi f.eks. hvor dere reiser fra.

Gjest ferieplaner
Skrevet

Hvis du skal unngå masse kjøring, bør du oppgi hvor i landet du har tenkt deg.

Jeg vet om mange steder hvor det er fint for småbarn, men det er enklere å gi tips hvis jeg vet om du mener f.eks. Sørlandet eller Trøndelag.

Ekspertene på dette er forøvrig på Forum for Foreldre - Småbarn, så du kan evt. skrive et innlegg der og oppgi f.eks. hvor dere reiser fra.

Jeg bor midt i landet og har ikke noen grenser for hvor jeg vil dra. Vil bare vite hvor det er fint, for jeg famler i blinde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...