Gå til innhold

Male kjøkken og bad

Anbefalte innlegg

Gjest forandring fryder
Skrevet

Hvilken farge passer på et kjøkken?

Hva slags farge er fint på badet?

Stua er lys gul, men skal kanskje også males. Noen farger som kan gå fint sammen?

Liker minimalisme og lyse farger, men kunne vært gøy med litt knæsj.

Skrevet

Det finnes nettsider der du kan "prøvemale" ulike rom, ved å trykke på den fargen du vil ha. Lurer på om ikke Jotun blant annet har en slik side.

Det dreier seg jo tross alt om hver sin smak, vet du.

Lykke til!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det finnes nettsider der du kan "prøvemale" ulike rom, ved å trykke på den fargen du vil ha. Lurer på om ikke Jotun blant annet har en slik side.

Det dreier seg jo tross alt om hver sin smak, vet du.

Lykke til!

Flu(med tødler)gger har en slik side. Men vet ikke adresen....

Gjest lille rosinen
Skrevet

Vi tenker på å male kjøkkenet vårt grønt. Litt sånn syrlig sitrusfarge. Grønn med mye gult i... Kunne det vært no'?

Eventuelt, mal kjøkkenet i ei lys farge type den jeg foreslår på stue lenger ned og ha detaljer i en sitrusfarge. F.eks.... :-)

Lysegul stue høres forøvrig helt forferdelig ut... Hva med å male den også? I en lys farge type krem-lys-beige eller noe? Lurer på om det ikke er en fin som heter Nord jeg... :-)

Når det gjelder bad, syns jeg olivengrønt er en fin farge. Men faren for at man går lei er vel større med slike litt spesielle farger. Men da kan man jo bare male i en ny farge! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...