Gå til innhold

Hjemmelagde gaver.

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus-Or.
Skrevet

Hva synes dere om hjemmelagde gaver?

Skrevet

Det kommer helt an på hva det er ;)

Hadde jeg fått en strikket genser f.eks. ville det vært bortkasta tid for jeg liker ikke strikkede gensere ;) Men - hadde det vært noe som jeg likte så hadde det vært supergøy å få en hjemmelaget gave da.

Skrevet

Jeg syns det er personlig og fint... av og til. Andre ganger blir det bare teit og latterlig.

Kommer an på hva det er, kvaliteten, og hvem som har laget det.

Skrevet

Hjemmelagde gaver er uten tvil de beste gavene. Særlig de som er litt defekte. Elsker dem.

Bente831365380491
Skrevet

Kommer veldig an på hva det er!

Jeg synes det er veldig morsomt å lage en "collage" som jeg setter sammen av masse bilder som den aktuelle personen er med på, i forskjellige situasjoner, og gjøre litt ut av det. Men jeg bruker å gi det sammen med en annen gave.

Skrevet

Hvis det er fra et barn, er det koselig.

Hvis det er fra voksne, vel, da er det litt..underlig. Har ikke helt sansen, spesielt fordi mange hjemmelagde gaver er sånne dilleting som jeg ikke kan utstå. (dillesåper, dillebuketter, dingeldangel, dill rett og slett *grøss*)

Skrevet

Det kommer helt ann på. Hjemmestrikk er kjempekoselig, og hjemmelgade gaver/pynt laget av unger er koselig synest jeg. Men hvis søstra mi hadde laget et smykkeskrin av en skoeske, filt og paljetter hadde jeg nok blitt litt skuffet ja,...(",)...

Skrevet

Som de andre sier kommer det vel helt an på hva det er. Jeg har f.eks. fått hjemmestrikka sengeteppe (med et langt brev om hva de forskjellige fargene betydde og hvorfor hun hadde laget mønsteret på den måten, sånn at det skulle representere min personlighet, på en måte). Av ei god venninne fikk jeg innrammede bilder hun hadde malt en gang, og de var kjempefine. Så har jeg fått vinglass som er malt på (bare halvveis hjemmelaget, men likevel..)

Kommer ikke på mer i farten, men poenget er at hjemmelagde gaver kan være bra!

Skrevet

Eg syns det er koseleg, men får det så godt som aldri. Håpar andre liker det også, for eg gir svært ofte bort heimelaga... Det er ikkje kun fordi vi har dårleg råd, det er fordi eg liker å gjere noko spesielt til kvar især.

Skrevet

Stort sett blir jeg kjempeglad for dem. Det viser at giveren har tenkt gjennom gaven og gjort noe for det. q

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så lenge gaven ikke er a la kreativ bruk av doruller (så fremst ikke gaven er fra et barn, da...) så pleier hjemmelagde gaver stort sett å falle i smak her. Hjemmelagde CD-er f.eks er helt topp.

Gjest hos oss
Skrevet

Pynteting synes jeg er skummelt å få fra andre, uansett om det er hjemmelaget eller kjøpt. det er få som kjenner smaken min så godt at de kan gi meg noe jeg ønsker å henge på veggen osv.

Men ellers er hjemmelagete gaver helt supert, gjerne spiselige ting (hjemmebakst, syltetøy osv), eller et album med bilder fra en felles tur, eller en hjemmemixet cd..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...