Bjarne banan Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 av brune slanke jogge-legger eller bleke kraftige potetgull-legger da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Herregud for et teit spørsmål. Fett eller ikke, det kommer jo an på personen. Er det en bleikfeit person ser det dumt ut med slanke brune legger, og det ser iallefall teit ut med bleikfeite legger på en brun og slank person. Men alt i alt er det nok bedre med slanke fine brune legger enn feite bleike legger. Men det beste er vel kanskje muskuløse kraftige brune legger. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 En av hver tror jeg ville vært det ultimate.....! 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg må si brune slanke jogge-legger hørtes mest sexy ut. 0 Siter
Bård Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 I steden for å spørre alle disse teite spørsmålene kan du vel heller bare si "Jeg digger guttekropper!!!"? :-) 0 Siter
Bjarne banan Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 I steden for å spørre alle disse teite spørsmålene kan du vel heller bare si "Jeg digger guttekropper!!!"? :-) eh,nei,men jeg har fått høre at jeg har tynne klegger og lurer på om jeg skal tolke det negativt eller positivt.. ok? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 eh,nei,men jeg har fått høre at jeg har tynne klegger og lurer på om jeg skal tolke det negativt eller positivt.. ok? Da bør du tenke at neste gang du er på helsestudioet tar du _litt_ flere legg-øvelser. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Tror bleikfeite, grå-grønne og dvaskete potetmos- og sursildlegger er det mest sexy. Helt sikker, faktisk. Bænkers. Uten tvil. "..........................." 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 I steden for å spørre alle disse teite spørsmålene kan du vel heller bare si "Jeg digger guttekropper!!!"? :-) Har en følelse av at jeg har truffet deg i Tr.heim en gang;) 0 Siter
soleil Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Brune, kraftige legger er det fineste. Han bør ha lange bein om leggene skal være kraftige. Er han lav bør leggene være tynnere. Og leggene bør ikke barberes! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Da bør du tenke at neste gang du er på helsestudioet tar du _litt_ flere legg-øvelser. Det er faktisk generelt vanskeligere å øke volumet på leggmusklene enn f.eks. brystet. Mange får ikke økt noe særlig i leggvolum uansett hvor mye de kjører. 0 Siter
Gjest I have no legs Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 eh,nei,men jeg har fått høre at jeg har tynne klegger og lurer på om jeg skal tolke det negativt eller positivt.. ok? Det beste er å spurte mye i oppoverbakker hvis man nå engang er så jævlig opptatt av sine egne legger. Personlig er jeg mer opptatt av damelegger enn mine egne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hmmm, det var jammen et vanskelig spørsmål du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.