Gå til innhold

DC++

Gjest lille rosinen

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hei! Jeg ble anbefalt å laste ned DC++ for å kunne laste ned musikk. Nå har jeg lastet det ned, men hvordan bruker jeg det?? Prøver å søke på artister men ingenting skjer. Noen som vet hva dette skyldes? Og hva jeg må gjøre?

Skrevet

Har du koblet deg opp til en server? Du må først "download public hubs", deretter prøve å koble deg opp mot en eller flere servere. Når du har klart det, kan du begynne å lete etter sanger.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Har du koblet deg opp til en server? Du må først "download public hubs", deretter prøve å koble deg opp mot en eller flere servere. Når du har klart det, kan du begynne å lete etter sanger.

Hm.... Ok, da prøver jeg det. Men akkurat hva er public hubs?

Nå fikk jeg opp ei LANG liste, hva gjør jeg videre? Hvordan velger jeg, og hva gjør jeg for å laste dem ned? Hvor mange bør jeg laste ned?

Tusen hjertelig takk for svar forresten :-)

Skrevet

Hm.... Ok, da prøver jeg det. Men akkurat hva er public hubs?

Nå fikk jeg opp ei LANG liste, hva gjør jeg videre? Hvordan velger jeg, og hva gjør jeg for å laste dem ned? Hvor mange bør jeg laste ned?

Tusen hjertelig takk for svar forresten :-)

En "hub" er en server - det er den som gjør at alle maskinene kan koble seg opp mot hverandre.

Jeg pleier bare å plukke et par og prøve jeg. Det kommer litt ann på hva du er på jakt etter også.

Jeg har god erfaring med en som heter LYSEKIL Sweden og BBB Jämtland BBB.

Noen huber krever at du har mye å dele med andre, så det er ikke alle man får koblet seg på.

Du bør ikke være på for mange, for de ulike hubene har gjerne regler for hvor mange de vil at du skal være tilknyttet til enhver tid.

Gjest lille rosinen
Skrevet

En "hub" er en server - det er den som gjør at alle maskinene kan koble seg opp mot hverandre.

Jeg pleier bare å plukke et par og prøve jeg. Det kommer litt ann på hva du er på jakt etter også.

Jeg har god erfaring med en som heter LYSEKIL Sweden og BBB Jämtland BBB.

Noen huber krever at du har mye å dele med andre, så det er ikke alle man får koblet seg på.

Du bør ikke være på for mange, for de ulike hubene har gjerne regler for hvor mange de vil at du skal være tilknyttet til enhver tid.

Jeg får bare "connection refused". Begynner å bli litt irritert. Må man til med å laste ned hub HVER gang man skal bruke programmet?

Hvorfor blir jeg avvist?

Jeg har jo ingen musikk å dele før jeg får lastet ned noe...

Skrevet

Jeg får bare "connection refused". Begynner å bli litt irritert. Må man til med å laste ned hub HVER gang man skal bruke programmet?

Hvorfor blir jeg avvist?

Jeg har jo ingen musikk å dele før jeg får lastet ned noe...

Du har vel fått opp en lang liste, så da er det bare å fortsette å prøve. Det er mange grunner til at man blir avvist - det kan skyldes at hub'en er full, eller at du ikke oppfyller andre krav du vil ha. Det finnes en del uten regler - f.eks. en del polske og tsjekkiske hub'er. Du kan jo prøve de.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Du har vel fått opp en lang liste, så da er det bare å fortsette å prøve. Det er mange grunner til at man blir avvist - det kan skyldes at hub'en er full, eller at du ikke oppfyller andre krav du vil ha. Det finnes en del uten regler - f.eks. en del polske og tsjekkiske hub'er. Du kan jo prøve de.

TROR jeg har kommet inn på en nå. Og prøvd å søke etter noe på search men ingenting skjer.

Hadde du kunnet gi meg en kort innføring i hvordan jeg gjør dette?

Begynner å bli litt lei av å ikke skjønne noe særlig av dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...