Dobernut Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 om det går ann å få trening på blå resept pga overvekt?? Evt hva som er kriteriene for å få trening på blå resept?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Jeg aner ikke, men spørsmålet er utvilsomt godt. For trening på blå resept høres utvilsomt fornuftig ut. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Jeg aner ikke, men spørsmålet er utvilsomt godt. For trening på blå resept høres utvilsomt fornuftig ut. he-he.... hva er det legen skal skrive ut da? "Ta to dype knebøy hver andre time til smertene går over..." Folk elsker jo lettvinte løsninger hvor andre forteller dem hva de skal gjøre! 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Les her: http://www.shdir.no/aarsmelding/2003/10.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 he-he.... hva er det legen skal skrive ut da? "Ta to dype knebøy hver andre time til smertene går over..." Folk elsker jo lettvinte løsninger hvor andre forteller dem hva de skal gjøre! Tja, legen kunne f.eks. satt opp et program som innebar trening tre ganger i uka på SATS. Det finnes ingen medisin i verden som er bedre mot overvekt enn trening. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Tja, legen kunne f.eks. satt opp et program som innebar trening tre ganger i uka på SATS. Det finnes ingen medisin i verden som er bedre mot overvekt enn trening. Hør-hør! Er selvfølgelig helt enig. Jeg bare syntes at det er så morsomt at folk heller vil ha en resept eller en pille mot plagene sine, når det er helt opplagt at litt god gammeldags mosjon ville gjøre susen! Så enkelt, og så vanskelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.