Gjest klør så! Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hei, Burker for tiden en av billig.shampooene til L'oreal. Før det brukte jeg frisørshampoo. Kan det være at mitt bytte av shampo har ført til sår og kløe i hodebunnen? Jeg skal gå over til frisør-shampo igjen uansett. Men si meg, er det noen som har peil på produktene fra Tigi? Er de milde for hodebunn? Hilsen ei som klør.. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 JA,slutt med svineriet først som sist. Tigi bedhead er det ihvertfall flere som klager på. Har du sår hodebunn kan du prøve KMS sin mot eksem og flass, den er god og skulle nok få vekk hodebunnsproblemet rimelig kjapt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Husk at balsam ikke skal gnis i hodebunnen! Skyll håret godt. 0 Siter
favn Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Billig og kjip 'shampoo' fra super'n er ren gift for hår og hodebunn. Styr langt unna. Tigi vet jeg ikke noe om. Spør frisøren, men vær obs på anbefalinger om shampoo til hårreisende priser. Gyldne middelvei mao... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Shampoo-bytte kan ha en slik effekt ja. Peilen på produktet du nevner har jeg dog ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.