Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett min halvbror siden han var ett år. Nå er han snart 10 og et halvt. Eneste bildene jeg har av ham er fra sykehuset den dagen han ble født. Mistet kontakten pga en krangel mellom hans mor og flere i min familie.

Mine besteforeldre bor i samme kommune som han, og hadde sett bilde av ham i en liten lokalavis for noen uker siden. Jeg sendte mail til avisen i går, og de var så snille at de sender meg et eksemplar i dag. SØstera mi hadde også sett bildet. Hun sa han var så pen.....

Jeg har tenkt så mye på ham i det siste. Drømt om ham. Vil ta kontakt, men tør ikke gjøre det alene. Og min søster vet ikke om hun vil være med.

Sorry, måtte bare få det ut her, har ikke tenkt på annet siden i går da min søster fortalte om bildet.

Noen som har erfaring med å oppsøke familie etter mange år?

Skrevet

Hei, jeg har ingen erfaringer å dele med deg, men vil bare oppfordre deg/dere til å ta kontakt med broren deres. Blod burde være tykkere enn vann, så det kan jo hende at han og hans mor venter på en form for kontakt. Saml litt ekstra mot og ta en telefon......Lykke til.

Gjest sommerkvinne
Skrevet

Har ikke erfaring med dette, men ville bare ønske deg lykke til, hva du nå måtte bestemme deg for......

Skrevet

Ja, og det man går og gruer seg for, det kan bli en berikelse om man bare tør å ta kontakt! :) GJØR DET!

Skrevet

Jeg ville ha førsøkt å få kontakt, i stedet for å angre på at jeg ikke gjorde det.

Lykke til :-)

Skrevet

Ta kontakt! .

Var jeg deg, ville jeg skrevet et hyggelig brev til moren, og si at du savner veldig å ha kontakt med broren din, og at selv om de voksne ikke har kontakt med hverandre, så lurer du på om du kan få lov til å komme på besøk en dag eller treffe ham.

Noe i den dur.

Hvis du ikke skulle få svar innen rimelig tid, kan du ta en telefon til dem.

Dersom du skulle bli avvist, så ikke gi deg! Prøv igjen, og igjen, med noen måneders mellomrom.

Jeg syns det er forferdelig at voksne kan la sine konflikter gå utover barn på denne måten. Søsken har da rett til kontakt med hverandre!

Ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...