Gå til innhold

Hvordan finne nye krefter?

Anbefalte innlegg

Gjest sliten idag
Skrevet

Etter en tøff helg (samlivsproblemer) og en tøff dag på jobb, hvordan kan jeg igjen finne ny energi?

Jeg har satt av kvelden til meg selv for å slappe av hjemme, men er det noe ekstra jeg kan gjøre hjemme? Jeg har ikke råd til en masse greier ute i salonger og slikt...

Noen tips? Hvordan stresser du ned?

Fortsetter under...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg pleier å sette på en CD med instruksjoner - avslapning og enkel meditasjon fra Yogaskolen i Oslo.

http://www.yogaskolen.org/norsk/cder/cder.html#tre

Ellers så er jo ikke et varmt bad med skrubb og fil etterfulgt av selvbruningskrem, ny neglelakk på fingre og tær til å forakte.

Gjerne med favorittmusikken på anlegget.

Gjest sandex
Skrevet

Setter på musikk, og tar meg et laaangt bad - gjerne godlukt :) og et nyinnkjøpt blad/en bok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...