Gå til innhold

Gutten min har vært snørrete i over 3 mnd!

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet noe om dette?
Skrevet

Lite aktivitet på foreldre/småbarn,så jeg prøver her også jeg:

Har lest litt om polypper,men der står det at man ikke har symptomer på sommeren.

Noen som har vært borti det?

Tror ikke det er allergi da fargen varierer,blankt,grønt,gult og nå er det hvitt.

Noen vits i å allergiteste en på 2,5 år?

Fortsetter under...

Gjest hva vet jeg
Skrevet

Grønt og gult kan jo tyde på betennelse. Kanskje han har bihulebetennelse?

Skrevet

Grønt og gult kan jo tyde på betennelse. Kanskje han har bihulebetennelse?

Nei det er nok ikke det.Han er helt frisk ellers.Bihulebetennelse i 3 mnd? Nei,kan ikke være det.

Men takk for svar:o)

Gjest ørenesehalslege kanskje
Skrevet

Nei det er nok ikke det.Han er helt frisk ellers.Bihulebetennelse i 3 mnd? Nei,kan ikke være det.

Men takk for svar:o)

Hvorfor skulle det ikke kunne være kronisk bihulebetennelse?

Ta han med til legen du!

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke kunne være kronisk bihulebetennelse?

Ta han med til legen du!

Om det hadde vært bihulebetennelse mener jeg at han skulle ha hatt feber,i allefall hvis det har stått på i over 3 mnd. uten at det er behandlet.

Selvfølgelig skal jeg ta ham med til lege.Men det er ikke gjort i en håndvenning.Har ikke time før til uka.Derfor spørr jeg i mellomtiden her.

Ørkenvandreren
Skrevet

Selvfølgelig kan en 2,5-åring ha allergi, ser derfor ingen grunn til ikke å teste ham.

Men han behøver jo ikke være allergisk - kanskje han har satt fast et fremmedlegeme i nesen som irriterer, kanskje han ofte er kald i barnehagen (hvis han går der....), hva vet jeg....

Det jeg vet er at det ikke er normalt å være kontinuerlig snørrete i 3 mnd, så en kjapp tur til legen er å anbefale.

Annonse

Skrevet

Selvfølgelig kan en 2,5-åring ha allergi, ser derfor ingen grunn til ikke å teste ham.

Men han behøver jo ikke være allergisk - kanskje han har satt fast et fremmedlegeme i nesen som irriterer, kanskje han ofte er kald i barnehagen (hvis han går der....), hva vet jeg....

Det jeg vet er at det ikke er normalt å være kontinuerlig snørrete i 3 mnd, så en kjapp tur til legen er å anbefale.

Jeg sier ikke at en på 2,5 år ikke kan ha allergi,Jeg har bare hørt at de ikke tester når de er så små,da det ikke trenger å gi utslag selv om man er allergisk.

Han går ikke i barnehage.

Ja det kan jo hende han har satt fast noe.

Selvfølgelig skal jeg ta ham med til lege.Men det er ikke gjort i en håndvenning.Har ikke time før til uka.Derfor spørr jeg i mellomtiden her.

Takk for svar:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...