Gjest dedd i desa Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har bihulebetennelse og skal i studio om få dager. Blir ikke særlig pen sang om alle m'ene blir b'er og n'ene blir d'er... Noen som har noen kjerringråd /mirakler å by på? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Kok opp vann, ha i honning og sitron. 0 Siter
Zarine Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Medisin? Både mot infeksjonen + evt slimhinneavsvellande. Ikkje alle leger behandler biholebetennelse like kjapt, men du får jo forklare situasjonen. I tillegg... skyll, skyll og skyll! Kjøp "nesehorn" på apotek (evt helsekost) og bland til fysiologisk saltvann. Skyll nasen skikkeleg gjennom fleire gongar for dag. Det er kjempeviktig å få vekk gørra i alle fall - pluss at du kjenner deg betre også. Håpar det går fort over slik at du kan gå i studio klokkeklar og rein. God betring! Helsing 0 Siter
Gjest dedd i nesa Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Medisin? Både mot infeksjonen + evt slimhinneavsvellande. Ikkje alle leger behandler biholebetennelse like kjapt, men du får jo forklare situasjonen. I tillegg... skyll, skyll og skyll! Kjøp "nesehorn" på apotek (evt helsekost) og bland til fysiologisk saltvann. Skyll nasen skikkeleg gjennom fleire gongar for dag. Det er kjempeviktig å få vekk gørra i alle fall - pluss at du kjenner deg betre også. Håpar det går fort over slik at du kan gå i studio klokkeklar og rein. God betring! Helsing Kjøpte meg faktisk nesehorn i dag - håper det kan hjelpe på. Leste et sted at saltvann virker bakteriedrepende Takk for svar! 0 Siter
Gjest dedd i desa Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Kok opp vann, ha i honning og sitron. Skal kjøpe meg honning i morgen, og få i meg masse av det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.