Gå til innhold

I studio med tette bihuler..

Anbefalte innlegg

Gjest dedd i desa
Skrevet

Jeg har bihulebetennelse og skal i studio om få dager.

Blir ikke særlig pen sang om alle m'ene blir b'er og n'ene blir d'er...

:(

Noen som har noen kjerringråd /mirakler å by på?

hare1365380455
Skrevet

Kok opp vann, ha i honning og sitron.

Skrevet

Medisin? Både mot infeksjonen + evt slimhinneavsvellande. Ikkje alle leger behandler biholebetennelse like kjapt, men du får jo forklare situasjonen.

I tillegg... skyll, skyll og skyll! Kjøp "nesehorn" på apotek (evt helsekost) og bland til fysiologisk saltvann. Skyll nasen skikkeleg gjennom fleire gongar for dag. Det er kjempeviktig å få vekk gørra i alle fall - pluss at du kjenner deg betre også.

Håpar det går fort over slik at du kan gå i studio klokkeklar og rein.

God betring! Helsing

Gjest dedd i nesa
Skrevet

Medisin? Både mot infeksjonen + evt slimhinneavsvellande. Ikkje alle leger behandler biholebetennelse like kjapt, men du får jo forklare situasjonen.

I tillegg... skyll, skyll og skyll! Kjøp "nesehorn" på apotek (evt helsekost) og bland til fysiologisk saltvann. Skyll nasen skikkeleg gjennom fleire gongar for dag. Det er kjempeviktig å få vekk gørra i alle fall - pluss at du kjenner deg betre også.

Håpar det går fort over slik at du kan gå i studio klokkeklar og rein.

God betring! Helsing

Kjøpte meg faktisk nesehorn i dag - håper det kan hjelpe på. Leste et sted at saltvann virker bakteriedrepende :)

Takk for svar!

Gjest dedd i desa
Skrevet

Kok opp vann, ha i honning og sitron.

Skal kjøpe meg honning i morgen, og få i meg masse av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...