Gå til innhold

Hva er galt med hodet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år. Fysisk frisk,unntatt muskel og leddsmerter. I hele dag har det vært noe rart med hodet mitt. Det gynger. Som da jeg var på toalettet og så ned i gulvet. Gulvet beveget seg. Det var som om jeg satt på en båt. Slik har det vært i hele dag. Skriften på skjermen og på mobilen svømmer og beveger seg.

Svai svai...

Hva kan være galt?

Bente831365380491
Skrevet

virus på balansenerven?? Jeg bare gjetter.....

Gjest LucySky
Skrevet

Ekstra stiv i nakken, kanskje? Jeg er sånn når jeg får mye trøbbel med det.

Det vipper skikkelig.

For meg betyr det at jeg er sliten og/eller veldig anspent.

Skrevet

Influensa? Især hvis du samtidig har vondt i kroppen.

Gå til en lege uansett!

P.S. Det kan jo også være sommervarmen/solstikk, hvis du har eksponert deg selv for mye sol i dag.

laguna1365380434
Skrevet

Mellomørebetennelse eller virus på balansenerven kanskje?

Jeg hadde sistnevnte engang, det var fryktelig ubehagelig mens det pågikk, men det gikk nå over til slutt.(uke, halvannen..)

Det eneste som fungerte var å ligge,og selv da svaiet det. Men det hjalp veldig å få det diagnostisert, da jeg først trodde jeg var døden nær eller noe..;-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Ahhh, endelig skal jeg få praktisere nett-medisin! :-)

Muskelsmerter er en ond spiral som kan bringe med seg flere effekter. F.eks dårligere blodsirkulasjon pga anspente muskler. Er du plaget av smerter i nakke-/skuldermuskler, kan dette være en forklaring til svimmelheten.

En annen mulig forklaring er virus på balansenerven. Dette kan være noe dritt å få, fordi det for endel blir en tilbakevendende tilstand som er vanskelig å behandle.

I tillegg er det sikkert 100 andre sykdommer (både fysiske og psykiske) som kan gi samme symptomer.

100-kroners tipset er derfor; Ring fastlegen din.....

Gjest alive&kicking
Skrevet

Lavt jerninnhold??? Lite søvn??? Noe med balansenerven??? Vet ikke jeg. Hadde akkurat samme følelse ørten ganger selv i fjor, og da hadde jeg lavt jerninnhold og hadde lite søvn i tillegg.

Skrevet

Mellomørebetennelse eller virus på balansenerven kanskje?

Jeg hadde sistnevnte engang, det var fryktelig ubehagelig mens det pågikk, men det gikk nå over til slutt.(uke, halvannen..)

Det eneste som fungerte var å ligge,og selv da svaiet det. Men det hjalp veldig å få det diagnostisert, da jeg først trodde jeg var døden nær eller noe..;-)

Virus på balansenerven kan vare lenger enn i ditt tilfelle. Jeg vet om en som lider av det nå. Hun har vært sykemeldt i flere måneder.

Gjest togli
Skrevet

Sånn har jeg hatt det et par ganger og da har det vært stiv nakke som har vært synderen... jeg var så svimmel at jeg måtte innta horisontalen for ikke å falle. Ta et par paracet (muskelavslappende), legg deg flatt på ryggen på senga (uten pute) og slapp helt av. Da vil trolig svimmelheten gi seg etter et par timers tid.

Gjest snakk med lege?
Skrevet

Ble også veldig svimmel i går morges..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...