Gjest trrrish Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er en jente på 22 år. Fysisk frisk,unntatt muskel og leddsmerter. I hele dag har det vært noe rart med hodet mitt. Det gynger. Som da jeg var på toalettet og så ned i gulvet. Gulvet beveget seg. Det var som om jeg satt på en båt. Slik har det vært i hele dag. Skriften på skjermen og på mobilen svømmer og beveger seg. Svai svai... Hva kan være galt? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 virus på balansenerven?? Jeg bare gjetter..... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Ekstra stiv i nakken, kanskje? Jeg er sånn når jeg får mye trøbbel med det. Det vipper skikkelig. For meg betyr det at jeg er sliten og/eller veldig anspent. 0 Siter
dolianer Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Influensa? Især hvis du samtidig har vondt i kroppen. Gå til en lege uansett! P.S. Det kan jo også være sommervarmen/solstikk, hvis du har eksponert deg selv for mye sol i dag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Mellomørebetennelse eller virus på balansenerven kanskje? Jeg hadde sistnevnte engang, det var fryktelig ubehagelig mens det pågikk, men det gikk nå over til slutt.(uke, halvannen..) Det eneste som fungerte var å ligge,og selv da svaiet det. Men det hjalp veldig å få det diagnostisert, da jeg først trodde jeg var døden nær eller noe..;-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Ahhh, endelig skal jeg få praktisere nett-medisin! :-) Muskelsmerter er en ond spiral som kan bringe med seg flere effekter. F.eks dårligere blodsirkulasjon pga anspente muskler. Er du plaget av smerter i nakke-/skuldermuskler, kan dette være en forklaring til svimmelheten. En annen mulig forklaring er virus på balansenerven. Dette kan være noe dritt å få, fordi det for endel blir en tilbakevendende tilstand som er vanskelig å behandle. I tillegg er det sikkert 100 andre sykdommer (både fysiske og psykiske) som kan gi samme symptomer. 100-kroners tipset er derfor; Ring fastlegen din..... 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Lavt jerninnhold??? Lite søvn??? Noe med balansenerven??? Vet ikke jeg. Hadde akkurat samme følelse ørten ganger selv i fjor, og da hadde jeg lavt jerninnhold og hadde lite søvn i tillegg. 0 Siter
fresja Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Mellomørebetennelse eller virus på balansenerven kanskje? Jeg hadde sistnevnte engang, det var fryktelig ubehagelig mens det pågikk, men det gikk nå over til slutt.(uke, halvannen..) Det eneste som fungerte var å ligge,og selv da svaiet det. Men det hjalp veldig å få det diagnostisert, da jeg først trodde jeg var døden nær eller noe..;-) Virus på balansenerven kan vare lenger enn i ditt tilfelle. Jeg vet om en som lider av det nå. Hun har vært sykemeldt i flere måneder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Sånn har jeg hatt det et par ganger og da har det vært stiv nakke som har vært synderen... jeg var så svimmel at jeg måtte innta horisontalen for ikke å falle. Ta et par paracet (muskelavslappende), legg deg flatt på ryggen på senga (uten pute) og slapp helt av. Da vil trolig svimmelheten gi seg etter et par timers tid. 0 Siter
Gjest snakk med lege? Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Ble også veldig svimmel i går morges.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.