Gjest thetraveller Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Når går det bra serier, og på hvilke kanaler? Kunne tenkt meg å se de legeseriene som går, Akutten og... den der andre som jeg aldri husker navnet på... 24? Når går det? Jeg har ikke noe programoversikt, derfor ser jeg heller omtrent aldri på tv. Har forøvrig basisabonnementet til Viasat, ikke TV2 og TVN. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Akutten er bra, det er på TV3 ikveld, klokka halv ti. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Var det ikke i dag 24 skulle begynne igjen da? Med nye episoder altså. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Var det ikke i dag 24 skulle begynne igjen da? Med nye episoder altså. Jo, det begynner idag. Men Akutten er bedre 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 ser sjelden tv på kveldstid, men får med meg Glamour på tvn.....Jada, vett det...HVEM SER SLIKT SØPPEL???.... Vel, jeg gjør, og digger det rått :-) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 24 er best, spenning hele veien Du vet aldri hva som kommer til å skje, og du gleder deg til hver gang Men den går på tv2, og du har ikke det så.. Akutten er bra den også,men ikke like så spennende..Jeg personlig er lei av sånne "sykehus-dramaer". Men det er _nok_ drama der i alle fall.. Friends var den beste serien ever, men snart er det slutt:( Til høsten viser de de siste episodene. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Det er vel ikke stort som er å få med seg på TV, i alle fall ikke etter menin smak *s* Men programoversikt, dét har du når du har internett f.eks: http://tux1.aftenposten.no/tv/ mvh 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Jo, det begynner idag. Men Akutten er bedre Kanskje jeg kan være enig med deg der.24 har jeg aldri sett,men Akutten har jeg fått med meg det meste av:o) 0 Siter
citoyen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Det eneste jeg ser på TV i løpet av en uke er CSI (TVNorge tirsdagskvelder). 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Det eneste jeg ser på TV i løpet av en uke er CSI (TVNorge tirsdagskvelder). Hva er det for noe da? 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hva er det for noe da? Crime Scene Investigation. Veldig bra serie. Går også som CSI Miami.. Samme greie. Andre folk. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hva er det for noe da? Crime Scene Investigation. Politiserie for nerder Åstedsgranskning - kjemi og fingeravtrykk og dna og prosjektilbaner og sånne morsomme ting. 0 Siter
cecily Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Crime Scene Investigation. Veldig bra serie. Går også som CSI Miami.. Samme greie. Andre folk. CSI Miami er myyyyyyyye dårligere enn CSI. Han der Horatio er direkte irriterende. 0 Siter
Haleh Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 CSI Miami er myyyyyyyye dårligere enn CSI. Han der Horatio er direkte irriterende. Helt enig! Jeg ser kun Las Vegas-serien...klarer ikke den andre... 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Akutten er bra, det er på TV3 ikveld, klokka halv ti. Hva er verdt å se? AKUTTEN. Utover det liker jeg sånne realityshow, men Glamour holder jeg meg langt unna..;-) Ellers har vi jo Strong Medicin, (TV3)............ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.