Gå til innhold

Hva er verdt å se på tv?

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller
Skrevet

Når går det bra serier, og på hvilke kanaler?

Kunne tenkt meg å se de legeseriene som går, Akutten og... den der andre som jeg aldri husker navnet på...

24? Når går det?

Jeg har ikke noe programoversikt, derfor ser jeg heller omtrent aldri på tv.

Har forøvrig basisabonnementet til Viasat, ikke TV2 og TVN.

Skrevet

Akutten er bra, det er på TV3 ikveld, klokka halv ti.

:)

Skrevet

Var det ikke i dag 24 skulle begynne igjen da? Med nye episoder altså.

Skrevet

Var det ikke i dag 24 skulle begynne igjen da? Med nye episoder altså.

Jo, det begynner idag.

Men Akutten er bedre ;)

monique1365380367
Skrevet

ser sjelden tv på kveldstid, men får med meg Glamour på tvn.....Jada, vett det...HVEM SER SLIKT SØPPEL???....

Vel, jeg gjør, og digger det rått :-)

Lips1365380508
Skrevet

24 er best, spenning hele veien ;) Du vet aldri hva som kommer til å skje, og du gleder deg til hver gang ;)

Men den går på tv2, og du har ikke det så..

Akutten er bra den også,men ikke like så spennende..Jeg personlig er lei av sånne "sykehus-dramaer". Men det er _nok_ drama der i alle fall..

Friends var den beste serien ever, men snart er det slutt:( Til høsten viser de de siste episodene.

Skrevet

Jo, det begynner idag.

Men Akutten er bedre ;)

Kanskje jeg kan være enig med deg der.24 har jeg aldri sett,men Akutten har jeg fått med meg det meste av:o)

Skrevet

Det eneste jeg ser på TV i løpet av en uke er CSI (TVNorge tirsdagskvelder).

Gjest thetraveller
Skrevet

Det eneste jeg ser på TV i løpet av en uke er CSI (TVNorge tirsdagskvelder).

Hva er det for noe da?

Skrevet

Hva er det for noe da?

Crime Scene Investigation. Veldig bra serie. Går også som CSI Miami.. Samme greie. Andre folk.

Skrevet

Hva er det for noe da?

Crime Scene Investigation. Politiserie for nerder :) Åstedsgranskning - kjemi og fingeravtrykk og dna og prosjektilbaner og sånne morsomme ting.

Skrevet

Crime Scene Investigation. Veldig bra serie. Går også som CSI Miami.. Samme greie. Andre folk.

CSI Miami er myyyyyyyye dårligere enn CSI. Han der Horatio er direkte irriterende.

Skrevet

CSI Miami er myyyyyyyye dårligere enn CSI. Han der Horatio er direkte irriterende.

Helt enig! Jeg ser kun Las Vegas-serien...klarer ikke den andre...

Gjest GreenIguana
Skrevet

Akutten er bra, det er på TV3 ikveld, klokka halv ti.

:)

Hva er verdt å se?

AKUTTEN.

Utover det liker jeg sånne realityshow, men Glamour holder jeg meg langt unna..;-)

Ellers har vi jo Strong Medicin, (TV3)............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...