Gjest snuupii Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Vi skal snart på biltur i Europa, bl a til Tyskland, Frankrike, Sveits og Østerrike. Er det noen som har forslag til noe steder vi "bare MÅ se"? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Her er et sted du _ikke_ vil se: Rasteplass i Tyskland. Jævligere toaletter (hvis man kan kalle dem det) har jeg ikke sett. Hull i gulvet, møkkete til tusen (tror ikke de hadde sett Jif baderom på måneder...), og en helt forjævlig lukt. Ikke svar på det du spurte om, men en advarsel 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Her er et sted du _ikke_ vil se: Rasteplass i Tyskland. Jævligere toaletter (hvis man kan kalle dem det) har jeg ikke sett. Hull i gulvet, møkkete til tusen (tror ikke de hadde sett Jif baderom på måneder...), og en helt forjævlig lukt. Ikke svar på det du spurte om, men en advarsel Vel...har vært der! Var nedover for 8-9 år siden, og kommer nok aldri til å glemme akkurat DET ferieminnet nei.. ;o) Men den gangen raste jeg rett ned til rivieraen, denne gangen vil vi surre litt mere rundt og se litt mer enn autobahn. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Her er et sted du _ikke_ vil se: Rasteplass i Tyskland. Jævligere toaletter (hvis man kan kalle dem det) har jeg ikke sett. Hull i gulvet, møkkete til tusen (tror ikke de hadde sett Jif baderom på måneder...), og en helt forjævlig lukt. Ikke svar på det du spurte om, men en advarsel enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.