Gå til innhold

Biltur i Europa

Anbefalte innlegg

Gjest snuupii
Skrevet

Vi skal snart på biltur i Europa, bl a til Tyskland, Frankrike, Sveits og Østerrike. Er det noen som har forslag til noe steder vi "bare MÅ se"?

Fortsetter under...

Skrevet

Her er et sted du _ikke_ vil se:

Rasteplass i Tyskland. Jævligere toaletter (hvis man kan kalle dem det) har jeg ikke sett. Hull i gulvet, møkkete til tusen (tror ikke de hadde sett Jif baderom på måneder...), og en helt forjævlig lukt.

Ikke svar på det du spurte om, men en advarsel ;)

Gjest snuupii
Skrevet

Rasteplass i Tyskland. Jævligere toaletter (hvis man kan kalle dem det) har jeg ikke sett. Hull i gulvet, møkkete til tusen (tror ikke de hadde sett Jif baderom på måneder...), og en helt forjævlig lukt.

Vel...har vært der! Var nedover for 8-9 år siden, og kommer nok aldri til å glemme akkurat DET ferieminnet nei.. ;o)

Men den gangen raste jeg rett ned til rivieraen, denne gangen vil vi surre litt mere rundt og se litt mer enn autobahn.

Skrevet

enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...