Bente831365380491 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Den man får utdelt når man skal søke om opptak til vgs, altså mens man fremdeles går på ungdomsskolen. Går det an å bestille den noen steder? Bare for å se hva man kan bli ved å gå de forskjellige retningene. Sambo må omskoleres, og vil gjøre noe innen samme yrkesgruppe som han har vært i tidligere, og det betyr antakeligvis yrkesrettet utdanning.... Finnes det noen steder på nettet der man kan bestille slike kataloger?? 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Tror du kan få en studiekatalog på Aetat? Der fikk jeg en for ett års tid siden når det var snakk om at typen min kanskje skulle omskoleres. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Tror du kan få en studiekatalog på Aetat? Der fikk jeg en for ett års tid siden når det var snakk om at typen min kanskje skulle omskoleres. oki. Får kanskje ta meg en tur innom der og spørre.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.