Gjest slappogsvak Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg er så oppgitt over meg selv!jeg greier ikke begynne å trene skikkelig og spise sunt.jeg begynnte med ett styrketrenings program og litt kondisjonstrening,holdt på en god stund...men nå har jeg ikke trent på 10 dager.begynnte litt igjen idag...men jeg greier liksom ike få meg skikkelig i gang,spesielt ikke med jogging..jeg vil se resultateer med en gang,ikke etter 3 mndr! og maten sliter jeg spesielt med,jeg bare MÅ spise noe hele tiden,spesielt søtsaker..hovedårsaken til at jeg vil ned i vekt er at jeg vil bli kvitt cellulittene..hvordan skal jeg tvinge meg selv?jeg setter på vekkerklokka om morgningen for å stå opp å jogge med det blir aldri til at jeg GJØR det..ååh jeg må begynne nå!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Når det gjelder søtbehovet ditt, så vil jeg anbefale deg å begynne å ta Krom (helsekosttilskudd) hver dag. Det hjelper deg til å stabilisere insulinnivået i kroppen, som igjen holder blodsukkeret på et stabilt nivå. På den måten så får du ikke store fall i blodsukker, og dermed mindre behov for å fylle på med sukker. Men det krever litt selvdisiplin også.. Når det gjelder trening, så tror jeg ikke det er mange som orker å stå opp tidlig for å jogge. Lag heller et treningsopplegg der du trener styrke to ganger i uken, og jogger eller går deg en rask tur to ganger i uken. Vil du stramme opp og bli kvitt cellulitter må du trene styrke sammen med kondisjonstrening. Og så må du drikke mye vann! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 IKKE sikt så høyt! Start rolig og forsiktig, gi blaffen i å "gi alt du har" hvis du ikke har energi til det. Gå hvis du føler for det. For å unngå å bli fysen på "alt" etter trening, så pass på å spise litt før trening. Ett knekkebrød med litt pålegg, ca en time før trening er bra. (Jeg spiser to brødskiver, melk 1,5 timer før jeg trener -men føl deg frem, det er individuelt) Etter trening spis en frukt med en gang. Etter en time eller så, spis noe med proteiner i (egg, fisk, kylling, o.l.) På den måten vil du holde blodsukeret normalt, og kroppen kan tære på fett, istede for muskler. (forbrenning varer opptil flere timer etter avsluttet trening) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hynatron Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 enig med de andre her, start i det små. Det er viktig at treningen er lystbetont, og ikke blir sett på som et ork du må igjennom. Det psykiske aspektet rundt trening er minst like viktig som det fysiske. Og husk ingenting kommer gratis her i verden ;-) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanEL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har flere kamerater som har vært i samme situasjon. For de har det hjulpet å konsentrere seg om å spise fornuftig og riktig til frokost, lunch, middag, og kvelds. Og heller tenke at en kan stappe i seg litt usunn mat som mellommåltider. Men da er kluet at når du får lyst på å spise usunt drar du heller frem tannbørsten som du bør ha med deg til en vær tid. (Litt knotete, men mange reisetannbørster tar ikke stor plass) Etter en omgang tannvask blir trangen til usunn mat borte. For det er ikke mange som tenker på mat når de har frisk smak i munnen=) Hvis det virker som det skal. Og du kjenner at vekten blir bedre, kommer som regel også lysten til å trene for å se bedre ut til å økes også. Og du har kommet i en god sirkel som ender med at du begynner å trene regelmessig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.