Spøkelset Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har et par esker med LP-plater stående på loftet som jeg nå innser at jeg nok aldri kommer til å høre på igjen og defor lurer jeg på om det kan være mulig å få solgt dem. Det er 80- og tidlig 90-talls musikk. Noen som vet hvordan det kan være mulig å få solgt dem? Jeg tenker da på nettet, annonsering i aviser eller igjennom bruktbutikker etc?Hvor mye kan jeg forvente å få for dem? Jeg bor i Oslo. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Du kan i alle fall legge ut annonse på www.finn.no for kr 25. Da står annonsen inne i 60 dager. Hva som er en grei pris på gamle LP-plater vet jeg ikke helt. Det avhenger kanskje også litt av utvalget, om det er noen spesielle/sjeldne plater, eller mer vanlig utvalg. Men - om du søker der på finn.no etter LP-plater, så finner du en som annonserer 12 stk. plater til kr 400. Alle artister/titler listet opp. Lykke til! 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 På QXL.no kan du auksjonere de bort. Det finnes sikkert også bruktbutikker for plater der du bor som kan ta i mot dem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.