Gjest gifter meg i høst Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hvordan har dere som har viet dere i en ambassade fått ordnet med brudebukett? 0 Siter
Gjest ring en butikk Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 På samme måte som man gjør her hjemme, man kontakter en blomsterforretning i nærheten. Du kan jo ringe ambassaden, sentralborddamen vet sikkert en butikk i nærheten, kanskje en som de bruker selv. Vi sendte en e-mail med bilde av en brudebukett (og knapphullsblomster) til blomsterbutikken vi brukte, du kan jo også sende en fax (og forklare blomstertype / farger i teksten) 0 Siter
Gjest tips Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Kommer dere til landet / byen en stund på forhånd, behøver dere ikke å bestille noe på forhånd (hvis det er en storby), det holder med et par dagers varsel (med mindre det er en veldig spesiell type bukett du skal ha. Vil du være sikker / ha avklart alt på forhånd, så gjør slik "ring en butikk" skriver - ta kontakt pr telefon. Ambassaden bruker helt sikkert en fast leverandør av blomster som dere kan bruke. 0 Siter
Gjest Brud 98 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha brudebukett da vi giftet oss i en ambassade da jeg syntes at det virket litt dumt. Ombestemte meg imidlertid for jeg tenkte at det kunne være fint på bildene som vi skulle ta. Jeg gikk derfor innom en blomsterbutikk ettermiddagen før vi skulle gifte oss og bestillte en bukett som jeg hentet dagen etter. Den var kjempefin. Det var imidlertid ikke tid nok til at blomsterbutikken kunne bestille blomster til det så de måtte bruke det som de hadde, men det gikk veldig bra. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 På samme måte som man gjør her hjemme, man kontakter en blomsterforretning i nærheten. Du kan jo ringe ambassaden, sentralborddamen vet sikkert en butikk i nærheten, kanskje en som de bruker selv. Vi sendte en e-mail med bilde av en brudebukett (og knapphullsblomster) til blomsterbutikken vi brukte, du kan jo også sende en fax (og forklare blomstertype / farger i teksten) sentralbordmannen vet det SIKEKRT ikke 0 Siter
Gjest ring en butikk Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 sentralbordmannen vet det SIKEKRT ikke Han kan jo være en "blomster-Finn"? Men jeg har vært i mange ambassader, og stort sett er det damer som sitter i "luken". Bortsett fra der man kun treffer bevæpnet vakt, da. De er ofte menn.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.