natolars Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hei! Grunnbeløpet gikk som kjent opp 1. mai. Når får man etterbetalt disse pengene? Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 For pensjoner blir det 18. juli, vet ikke med andre trygdeordninger. I juli, iallefall. 0 Siter
Gjest G-2 Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 For pensjoner blir det 18. juli, vet ikke med andre trygdeordninger. I juli, iallefall. Gjelder dette trygdeordninger som rehab.penger og attføring også?? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Gjelder dette trygdeordninger som rehab.penger og attføring også?? Jeg skrev vel at jeg ikke visste om det gjaldt de andre, med den datoen. Jeg tror jeg fikk min etterbetaling i slutten av juni. (Attføring) 0 Siter
Gjest Til Deg Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Mener du også imidlertidig ufør.. At den får etter utbetalt... Eller hvilken ytelse er det snakk om? Har ikke fått noen etter betaling... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.