Gjest oysteinhog Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei! Jeg er en gutt på 18 år som driver med fotball og vektløfting. Etter en intensiv treningsperiode for ca. 4 uker siden våknet jeg opp en morgen med sprengt blodkar på høyre øye. De jeg har snakket med sier at det normalt går over etter ca. 1-2 uker, men nå har det gått 4- snart 5 uker! Er det noe som kan gjøres for å få vekk den røde flekken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 oysteinhog. En slik liten blødning i bindevevshinnen til øyet er temmelig vanlig og de fleste opplever det før eller senere. Det kan komme uten noen spesiell foranledning men kanskje oftest etter noe hard fysisk aktivitet. Det kan ta litt tid før blodet (den røde flekken) blir sugd opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.