Gå til innhold

Slanking

Gjest Sommeren er kort....

Anbefalte innlegg

Gjest Sommeren er kort....

Gikk ned en del kg i fjor høst, egentlig ufrivillig..alle sier jeg er alt for tynn er 165 og veier ca 52 kg, men synes selv jeg spiser det jeg skal men går ikke opp igjen. Trives best med 55-56 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Til sommeren er kort

Med din høyde på 1.65cm, gjør det ingenting om du veier minst 60kg. Du er innen under det området som er normalvekt likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vi er forskjellige

Med din høyde på 1.65cm, gjør det ingenting om du veier minst 60kg. Du er innen under det området som er normalvekt likevel

Hadde jeg med mine 165 cm veid 60 kg hadde jeg sett ut som ei blubbe!. Min idealvekt er rundt 50.

BMI har lite å si, en må ta benbygningen i betraktning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig når alle maser om det. Jeg synes du høres helt grei ut jeg. Spis alt det du har lyst på og kos deg så lenge du ikke legger på deg mer enn du har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til sommeren er kort

Hadde jeg med mine 165 cm veid 60 kg hadde jeg sett ut som ei blubbe!. Min idealvekt er rundt 50.

BMI har lite å si, en må ta benbygningen i betraktning her.

Du er vel en ganske ung dame som har skrevet dette innlegget virker det sånn?

Ja, vi er forskjellige i beinbygning, men uansett om du er spedbygd eller grovbygd så ville jeg ha TVILT sterkt på din påstand om at du ville ha sett ut som en blubbe hvis du veide minst ca.60kg..

Skulle jeg som er ca.5cm lavere i høyde enn deg også ha sett ut som en blubbe da i DINE øyne hvis jeg veide ca. 60kg...

Har faktisk veid det også da jeg gikk oppover i vekt, men da så jeg ikke blubbete ut til tross for at jeg har sped benbygning....

Da ville du heller ha sett litt for mager ut hvis du skal absolutt ha en idealvekt på 50kg...I følge BMI så er du jo da undervektig, så hvorfor sette seg et så lavt mål som ca. 50kg som idealvekt???

Det er nok heller du som har en negativ kroppsoppfatning av deg selv, dessverre, noe du burde jobbe jobbe videre med....

(sorry for at jeg skrev det siste avsnittet, men du burde i allefall ha tenkt på hvordan andre folk som faktisk veier mye mer enn disse nevnte kg som har samme høyde som deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BMI: normal

Du er vel en ganske ung dame som har skrevet dette innlegget virker det sånn?

Ja, vi er forskjellige i beinbygning, men uansett om du er spedbygd eller grovbygd så ville jeg ha TVILT sterkt på din påstand om at du ville ha sett ut som en blubbe hvis du veide minst ca.60kg..

Skulle jeg som er ca.5cm lavere i høyde enn deg også ha sett ut som en blubbe da i DINE øyne hvis jeg veide ca. 60kg...

Har faktisk veid det også da jeg gikk oppover i vekt, men da så jeg ikke blubbete ut til tross for at jeg har sped benbygning....

Da ville du heller ha sett litt for mager ut hvis du skal absolutt ha en idealvekt på 50kg...I følge BMI så er du jo da undervektig, så hvorfor sette seg et så lavt mål som ca. 50kg som idealvekt???

Det er nok heller du som har en negativ kroppsoppfatning av deg selv, dessverre, noe du burde jobbe jobbe videre med....

(sorry for at jeg skrev det siste avsnittet, men du burde i allefall ha tenkt på hvordan andre folk som faktisk veier mye mer enn disse nevnte kg som har samme høyde som deg)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...