Gå til innhold

Kan man få oppgitt hvem som står bak nicket?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....og den som er med på leken - den får tåle steken.....

.....som min mor så kloklig sa!

Har jeg vært med på noen lek da?I så fall må du forklare meg hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det har jeg også sagt i innlegg på åpent forum. Jeg er i alle fall en av dem.

Måtte bare le litt her jeg satt - ble liksom ikke så anonym lenger *S*

Jeg har pørvd meg med å være anonym et par ganger - ganske uskyldige innlegg - og har avslørt meg selv ganske grundig med å glemme å bytte tilbake til mitt vanlige nick når jeg etterpå skal være meg selv igjen .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare le litt her jeg satt - ble liksom ikke så anonym lenger *S*

Jeg har pørvd meg med å være anonym et par ganger - ganske uskyldige innlegg - og har avslørt meg selv ganske grundig med å glemme å bytte tilbake til mitt vanlige nick når jeg etterpå skal være meg selv igjen .....

Når jeg fortalte hvem jeg var på åpent så er det jo ingen vits å være anonym lenger her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg vært med på noen lek da?I så fall må du forklare meg hvilken.

Har du ikke vært med på leken sa du?

Ærlig talt - du sitter jo her inne å leker til stadighet jo....og har man valgt å delta i et fora som f.eks. DOL, så må man også tåle å ta imot litt "pepper" innimellom.

Var det godt nok forklart.....mindre te-skjeer har jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vært med på leken sa du?

Ærlig talt - du sitter jo her inne å leker til stadighet jo....og har man valgt å delta i et fora som f.eks. DOL, så må man også tåle å ta imot litt "pepper" innimellom.

Var det godt nok forklart.....mindre te-skjeer har jeg dessverre ikke.

Så når man spør om ett spørsmål som for en selv er ganske alvorlig skal man da tåle drittkasting? Hmm javel da får du mene det. Men jeg synes i alle fall ikke det er riktig. Greit nok at jeg må tåle steken når jeg skriver innlegg på åpent forum om generelle ting som gjerne kan være litt på kanten. Ja da regner jeg faktisk med å få litt dritt slengt tilbake. Det er ikke det jeg snakker om. Men når jeg skrev ett innlegg på allmenmedesin ett spørsmål som var ment til legen og eller andre som har erfaring ja da forventer jeg faktisk ikke dritt. Det samme gjelder mitt innlegg på foreldreforum i kveld. Forventet ikke å få slengt i øye på nytt igjenn bare gi barna mere Vallergan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når man spør om ett spørsmål som for en selv er ganske alvorlig skal man da tåle drittkasting? Hmm javel da får du mene det. Men jeg synes i alle fall ikke det er riktig. Greit nok at jeg må tåle steken når jeg skriver innlegg på åpent forum om generelle ting som gjerne kan være litt på kanten. Ja da regner jeg faktisk med å få litt dritt slengt tilbake. Det er ikke det jeg snakker om. Men når jeg skrev ett innlegg på allmenmedesin ett spørsmål som var ment til legen og eller andre som har erfaring ja da forventer jeg faktisk ikke dritt. Det samme gjelder mitt innlegg på foreldreforum i kveld. Forventet ikke å få slengt i øye på nytt igjenn bare gi barna mere Vallergan da.

Da konkluderer jeg med at vi to har totalt forskjellige virkelighetsoppfatninger. Og med det sier jeg takk for meg i denne diskusjonen og går og legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...