Gå til innhold

Vatikanet og Bush dreper undertrykte kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hatet er ikke påstått, men skinner sterkt igjennom ved dine argumentasjoner og USA fientlige innlegg her Sør.

Ser du det ikke selv, så gjør i hvert fall de fleste andre det:-)

Maken til kverrulering og moralisme Sør legger for dagen ! hehehe

Han har visst mye til felles med Gunnar Stålkjeft !

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

46

• Goliath

15

• Scholar

15

• Grip

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor skal jeg beklage meg for at du kommer med paranoide påstander?

Det der med å anklage andre for å være "anti-USA" hver gang man selv ikke har argumenter er litt oppbrukt.

Nå er det jo hele tiden du som kommer trekkende med "ekstreme" adjektiver, og da er det vel naturlig at det er du som beklager bruken av dem? Spesielt siden de først og fremst er myntet på din egen "oppførsel" og dine egne argumenter.

Jeg anklager ikke deg for å være "anti-USA". Derimot så stadfester jeg bare det inntrykket du selv gir gjennom dine stadige "anti-USA" innlegg.

Og om noe i den forbindelse må anses å være "oppbrukt", så må det være dine "anti-USA" innlegg uansett hvilket tema som diskuteres......

Skrevet

Maken til kverrulering og moralisme Sør legger for dagen ! hehehe

Han har visst mye til felles med Gunnar Stålkjeft !

Og ikke minst "dobbeltmoralisme"....

Men det er jo litt artig med noe å more seg over da - i et elles så grått sommervær:-)

Skrevet

Nå er det jo hele tiden du som kommer trekkende med "ekstreme" adjektiver, og da er det vel naturlig at det er du som beklager bruken av dem? Spesielt siden de først og fremst er myntet på din egen "oppførsel" og dine egne argumenter.

Jeg anklager ikke deg for å være "anti-USA". Derimot så stadfester jeg bare det inntrykket du selv gir gjennom dine stadige "anti-USA" innlegg.

Og om noe i den forbindelse må anses å være "oppbrukt", så må det være dine "anti-USA" innlegg uansett hvilket tema som diskuteres......

Jeg har enda til gode å se noen av disse påståtte "anti-USA" innleggene som du fantaserer om.

Skrevet

Jeg har enda til gode å se noen av disse påståtte "anti-USA" innleggene som du fantaserer om.

Det må i så fall skyldes at du aldri leser igjennom det du selv skriver.....

Skrevet

Det må i så fall skyldes at du aldri leser igjennom det du selv skriver.....

Det skyldes nok heller din paranoide tolkning.

Skrevet

Det skyldes nok heller din paranoide tolkning.

Det ligger ikke mye rom for tolkning i det du skriver Sør.....

Skrevet

Det ligger ikke mye rom for tolkning i det du skriver Sør.....

Nei, det gjør ikke det. Derfor er det desto dummere av deg å påstå at det er "anti-USA".

Skrevet

Nei, det gjør ikke det. Derfor er det desto dummere av deg å påstå at det er "anti-USA".

Kanskje du heller skulle lese igjennom det du skriver, hvis det er slik du nå påstår?

Du minner litt vel mye om "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør".

For du sier og påstår mye - samtidig som du ikke lever opp til det gjennom mye annet du skriver.

Da oppleves det fort som "mye skrik og lite ull".....

Skrevet

Kanskje du heller skulle lese igjennom det du skriver, hvis det er slik du nå påstår?

Du minner litt vel mye om "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør".

For du sier og påstår mye - samtidig som du ikke lever opp til det gjennom mye annet du skriver.

Da oppleves det fort som "mye skrik og lite ull".....

Kom heller med konkrete eksempler på det du påstår, Goliath.

Hvor er disse innleggene?

Skrevet

Kom heller med konkrete eksempler på det du påstår, Goliath.

Hvor er disse innleggene?

Dine "krav" til dokumentasjon av hva du selv har skrevet er morsomme Sør.

Du vet, jeg vet og alle andre som har fulgt med her vet.

Uansett om jeg gidder å lete de opp igjen eller ikke.

Og gjør jeg det, så blir det bare nok en omgang med kverrulering og fossroing fra din side om hva du egentlig mente med det du hadde skrevet, eller et fokusskifte - som vanlig.

Så det er ikke så rart jeg ikke gidder å bruke tid på å dokumentere det vi likevel alle vet Sør.

Ha som sagt en god og kverrulerende ettermiddag:-)

Skrevet

Dine "krav" til dokumentasjon av hva du selv har skrevet er morsomme Sør.

Du vet, jeg vet og alle andre som har fulgt med her vet.

Uansett om jeg gidder å lete de opp igjen eller ikke.

Og gjør jeg det, så blir det bare nok en omgang med kverrulering og fossroing fra din side om hva du egentlig mente med det du hadde skrevet, eller et fokusskifte - som vanlig.

Så det er ikke så rart jeg ikke gidder å bruke tid på å dokumentere det vi likevel alle vet Sør.

Ha som sagt en god og kverrulerende ettermiddag:-)

Eksempler, Goliath - eksempler.

Hvor er de?

Skrevet

Hvor er de?

Men ijøssenamda, sør, du har jo skrevet usa-kritiske/hatske innlegg uoppstoppelig i årevis her inne. Du har ikke glemt det, vel?

Skrevet

Men ijøssenamda, sør, du har jo skrevet usa-kritiske/hatske innlegg uoppstoppelig i årevis her inne. Du har ikke glemt det, vel?

Ja, det er jo påstanden, men da burde det jo ikke være vanskelig å komme med konkrete eksempler?

Kritikk av Bush er selvsagt ikke "anti-USA", mer enn kritikk av Bondevik eller Jagland er "anti-Norge".

Men kom nå med eksemplene...

Skrevet

Ja, det er jo påstanden, men da burde det jo ikke være vanskelig å komme med konkrete eksempler?

Kritikk av Bush er selvsagt ikke "anti-USA", mer enn kritikk av Bondevik eller Jagland er "anti-Norge".

Men kom nå med eksemplene...

Munnhuggeriet bunner nok i ulikt syn på hva som er "kritiske innlegg" og hva som er "hatske innlegg", og/eller om "kritiske innlegg" over tid (og med tilstrekkelig hyppighet) kan gli over i det hatske. Om du skjønner.

For det kan ikke være nødvendig å dokumentere at du har skrevet ørtenhundre usa-kritiske innlegg, kan det vel?

Skrevet

Munnhuggeriet bunner nok i ulikt syn på hva som er "kritiske innlegg" og hva som er "hatske innlegg", og/eller om "kritiske innlegg" over tid (og med tilstrekkelig hyppighet) kan gli over i det hatske. Om du skjønner.

For det kan ikke være nødvendig å dokumentere at du har skrevet ørtenhundre usa-kritiske innlegg, kan det vel?

Du blander hummer og kanari.

Jeg kritiserer Bush/administrasjonen, akkurat som jeg kritiserer Bondevik, osv. Det er ikke mer "anti-USA" enn kritikk av Bondevik er "anti-Norge".

Skrevet

Hvor er de?

Slutt med spammingen Sør.

Skrevet

Slutt med spammingen Sør.

*ler*

Så du hadde ikke noen eksempler likevel?

Ynkelig.

Skrevet

*ler*

Så du hadde ikke noen eksempler likevel?

Ynkelig.

Det som er ynkelig er å ikke kunne står for hva du skriver her.....

Skrevet

Det som er ynkelig er å ikke kunne står for hva du skriver her.....

Hvilket innlegg er det jeg ikke kan stå for, Goliath?

Hvor er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...