amber sun Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Sendte akkurat en mail med påmelding til magedanskurs i høst... Det ser så moro ut! Jeg har dessuten en søster som driver med dette - og hun syns det er toppers Så jeg tenkte jeg skulle prøve... Noen her som har vært borti dette? Det er jo alltid gøy å prøve noe nytt, så får jeg se om jeg liker det. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Var med på sånt kurs når jeg gikk folkehøyskole, og det var høy knisefaktor og gutta var med, men det var utrolig gøy, og jeg husker ennå litt;) ihvertfall i fylla, da jeg som oftest tar fram de kunnskapene på fest:) Men det er god mosjon vist nok, så det er vel bare å hive seg på Gøy med nye hobbyer 0 Siter
Gjest topp!!! Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Ja,jeg har gått på magedans kurs og det er kjempekult;) Anbefaller det på det sterkeste..Det spør jo selfølgelig hvilken type magedans da. Forskjellige land har forskjellige typer dans,men uansett hvilken så tror jeg du kommer til å få det supert ) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Var med på sånt kurs når jeg gikk folkehøyskole, og det var høy knisefaktor og gutta var med, men det var utrolig gøy, og jeg husker ennå litt;) ihvertfall i fylla, da jeg som oftest tar fram de kunnskapene på fest:) Men det er god mosjon vist nok, så det er vel bare å hive seg på Gøy med nye hobbyer Ja, det blir sikkert kjempegøy. De er veldig flinke de som driver dette, så det blir seriøst moro dette. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Ja,jeg har gått på magedans kurs og det er kjempekult;) Anbefaller det på det sterkeste..Det spør jo selfølgelig hvilken type magedans da. Forskjellige land har forskjellige typer dans,men uansett hvilken så tror jeg du kommer til å få det supert ) Så fint! De er flinke de som driver dette, og jeg gleder meg seriøst Var og fikk tak i treningstøy idag, men kostymene er jo så flotte, da! Vet ikke hvor de selger dette, men det får komme etterhvert. Det ser ordentlig moro ut 0 Siter
Mistera Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Ja, det blir sikkert kjempegøy. De er veldig flinke de som driver dette, så det blir seriøst moro dette. Dessuten så er det god trim:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.