Gå til innhold

han synes jeg er feit..

Gjest tjokka?

Anbefalte innlegg

Gjest tjokka?

Jeg er begynt å trene med styrketrening, og har fått litt muskler her og der. Nå sier kjæresten min at det er stygt! Han påstår at jeg har blitt feit. Jeg er 160 cm og 49 kg. Har han rett? Jeg har kanskje lagt på meg en kilo ca., men tenkte det var muskler, og at det ikke gjorde noen. Ejg føler meg vel nå, jeg er i bedre form, og har mer overskudd. Men er begynt å tvile nå.Bør jeg slutte med treningen?Kanskje typen er litt misunnelig på meg...for selv sitter han altfor mye foran tv´n...Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør heller kutte ut han enn treninga. Høres ut som en fullstendig idiot.

Du kan umulig være feit. Hvis han sier det, må han enten være ubeskrivelig DUM, eller så tøyser han med deg, fordi han vet at du aldri ville trodd på det, fordi det er så feil som det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du har ingen grunn til å tvile

For det første kan du bare gi faen med å kutte ut å kalle deg selv for Tjokka? når du så vidt ligger på grensa til undervekt...

For det andre drit i typen din...

Å være ca.160cm høy og veie 49kg er ikke å være feit.. 49kg i denne høyden er den nederste området av normal vekt.. Altså du ligger på grensa til å være undervektig....

For det andre så ser man ofte ut som om man veier mer hvis man har en del muskler på kroppen. Som sagt så veier muskler mye mer enn det fett gjør på kroppen...

Har selv en del muskler i beina til å være jente, så det er ikke noe å bry seg om... Det er vel greit å ha litt muskler her og der enn å være helt hengslete og muskelløs...

Kanskje han ikke liker at jenter har muskler i det hele tatt, og skulle selv ønske at han hadde slike muskler selv...

Bare fortsett med treningen du, og bygg opp flere muskler og hold deg i form.. Hvis du føler at du har fått mer overskudd, så er det jo bare bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du har ingen grunn til å tvile

Vil også legge til at da jeg leste innlegget som du skrev, så trodde jeg først at du bare skrev det på tull...

Altså for å ha det litt morsomt med folk på spøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første kan du bare gi faen med å kutte ut å kalle deg selv for Tjokka? når du så vidt ligger på grensa til undervekt...

For det andre drit i typen din...

Å være ca.160cm høy og veie 49kg er ikke å være feit.. 49kg i denne høyden er den nederste området av normal vekt.. Altså du ligger på grensa til å være undervektig....

For det andre så ser man ofte ut som om man veier mer hvis man har en del muskler på kroppen. Som sagt så veier muskler mye mer enn det fett gjør på kroppen...

Har selv en del muskler i beina til å være jente, så det er ikke noe å bry seg om... Det er vel greit å ha litt muskler her og der enn å være helt hengslete og muskelløs...

Kanskje han ikke liker at jenter har muskler i det hele tatt, og skulle selv ønske at han hadde slike muskler selv...

Bare fortsett med treningen du, og bygg opp flere muskler og hold deg i form.. Hvis du føler at du har fått mer overskudd, så er det jo bare bra...

"For det andre så ser man ofte ut som om man veier mer hvis man har en del muskler på kroppen. Som sagt så veier muskler mye mer enn det fett gjør på kroppen..."

Det er vel ikke bare det at det ser ut som om man veier mer, men man veier faktisk mer hvis man har bra med muskler. Men det er jo ikke vekten som er interessant, men hvordan man føler at man ser ut.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjokka?

Vil også legge til at da jeg leste innlegget som du skrev, så trodde jeg først at du bare skrev det på tull...

Altså for å ha det litt morsomt med folk på spøk

Det er nok ikke tull, nei. Han liker best tynne supermodeller, og f.eks. Victoria Beckham! Men selv tar han ikke særlig godt vare på kroppen sin, og har en antydning til ølmage.Jeg har prøvd å lokke han med på treningssenteret, men han gidder aldri. I stedet blir han sur når jeg drar dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokka?

Du bør heller kutte ut han enn treninga. Høres ut som en fullstendig idiot.

Du kan umulig være feit. Hvis han sier det, må han enten være ubeskrivelig DUM, eller så tøyser han med deg, fordi han vet at du aldri ville trodd på det, fordi det er så feil som det kan bli.

Takk for svar.Ja, jeg synes av og til han er litt egoistisk, og har lurt på om han bevisst prøver å bryte ned selvtilliten min. Men er jo glad i han og da, han har mange fine sider også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Ja, jeg synes av og til han er litt egoistisk, og har lurt på om han bevisst prøver å bryte ned selvtilliten min. Men er jo glad i han og da, han har mange fine sider også...

Ja, jeg skal ikke si hva han høres ut som jeg, når han er snill og bevisst prøver å bryte ned selvtillitten din.

Sikker på at dette er et bra forhold for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke tull, nei. Han liker best tynne supermodeller, og f.eks. Victoria Beckham! Men selv tar han ikke særlig godt vare på kroppen sin, og har en antydning til ølmage.Jeg har prøvd å lokke han med på treningssenteret, men han gidder aldri. I stedet blir han sur når jeg drar dit.

Hvis han er en slik dust, så bør du nesten bare nyte det faktum at du kommer i bedre form mens han lar seg forfalle :-) Og klager han på hvordan du ser ut, så er han ingenting å samle på (som sagt før). I det minste bør du ta igjen med å kommentere hans slappe og utrente kropp. Enkelte menn tror de har "rett" til å kommentere kvinneres utseende uten å ofre seg selv en eneste tanke.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, jeg skal ikke si hva han høres ut som jeg, når han er snill og bevisst prøver å bryte ned selvtillitten din.

Sikker på at dette er et bra forhold for deg?

Det var som ei gammel dame fra Finnmark sa om russerne under krigen:

"Ja...dæm voilltok å drap no...men snill, de va dæm."

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...