Gå til innhold

Er det McDonalds i Alcudia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og vet? I så fall hvor ligger den??

Fortsetter under...

Skrevet

Åh, det håper jeg da ikke.....

ellers kan du finne svaret her;

http://www.mcdonalds.es/

Jeg på min side håper virkelig at det er det :o) Så er maten til barna reddet :o))

Skrevet

Uten å overdrive må jeg bare si at den definitivt verste grismaten jeg noen gang har spist har vært på MacDonalds. Det dreier seg om to eller tre ganger.

Skrevet

Kommer ikke inn på linken du skrev...

Jeg kom dit men ikke lenger - det ble noe feil da jeg skulle gå på "restaurants" - - - - vet du - de har jo pommes frites overalt på Alcudia - det er vel det man er mest lei etter en sånn tur! .)

Skal dit jeg også.

Annonse

serendipity
Skrevet

Jeg på min side håper virkelig at det er det :o) Så er maten til barna reddet :o))

En uke på burgere og pommes frites!!!

Gjest Big Mac
Skrevet

En uke på burgere og pommes frites!!!

Se filmen "SuperSize Me", en dokumentarfilm om en kar som over en måned spiser alle sine måltider på McDonalds...

Premiere på fredag.

serendipity
Skrevet

Se filmen "SuperSize Me", en dokumentarfilm om en kar som over en måned spiser alle sine måltider på McDonalds...

Premiere på fredag.

He he... Nei takk! Tror jeg står over. Syntes Mc Donalds er ok, noen ganger i året, men er det mat man blir lei så må det være den :-)

Gjest Big Mac
Skrevet

He he... Nei takk! Tror jeg står over. Syntes Mc Donalds er ok, noen ganger i året, men er det mat man blir lei så må det være den :-)

Jeg skal se den. Har hørt at fyren nesten strøk med før måneden var omme....

Skrevet

Alcudia er ikke lenger spansk - hele øya er hovedsaklig tysk, med islett av andre europeiske land. Så at det finns mac donalds der tviler jeg ikke et sekund på. Faktisk blir jeg litt overrasket hvis det ikke finnes.

".........................."

Skrevet

Jeg skal se den. Har hørt at fyren nesten strøk med før måneden var omme....

Men det var jo ikke noe rart. Han spiste jo alle måltider (og største størrelse) gjennom hele dagen der.

Det er jo ikke farlig å spise på mcdonalds innimellom, men 3 måltider der pr.dag er jo perverst.

Tror folk virkelig at det er farlig å spise på macdonalds etter den filmen??

Annonse

Gjest Big Mac
Skrevet

Men det var jo ikke noe rart. Han spiste jo alle måltider (og største størrelse) gjennom hele dagen der.

Det er jo ikke farlig å spise på mcdonalds innimellom, men 3 måltider der pr.dag er jo perverst.

Tror folk virkelig at det er farlig å spise på macdonalds etter den filmen??

Skal se den i dag, så får vi se.

I så fall må jeg nok bytte nick....

Skrevet

Skal se den i dag, så får vi se.

I så fall må jeg nok bytte nick....

he he, du sier noe der... ;)

Skrevet

Var mye i Alcudia da jeg var liten. Jeg levde på Pizza margherita, spaghetti bolognese og tomatsuppe... Det er vel mat de fleste barn liker? Jeg elsket det iallefall.

Skrevet

Det er iallfall Burger King der - ikke så langt fra sentrum...

Ellers så har de jo barnemeny med chips, burger, nuggets, pølser etc på alle restaurantene - så med mindre dine unger er enda mer kresne enn min fireåring (noe som skal godt gjøres), så er ikke maten noe problem...

Skrevet

Det er iallfall Burger King der - ikke så langt fra sentrum...

Ellers så har de jo barnemeny med chips, burger, nuggets, pølser etc på alle restaurantene - så med mindre dine unger er enda mer kresne enn min fireåring (noe som skal godt gjøres), så er ikke maten noe problem...

Du vil ikke tro hvor kresen hun er - 4 år og har ikke spist en liten bit potet i hele sitt liv :o) Hun kaster rett og slett opp når hun ikke liker mate...lever på luft...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...