Mizar Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Noen som har vært der og vet? I så fall hvor ligger den?? 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Åh, det håper jeg da ikke..... ellers kan du finne svaret her; http://www.mcdonalds.es/ 0 Siter
Mizar Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Åh, det håper jeg da ikke..... ellers kan du finne svaret her; http://www.mcdonalds.es/ Jeg på min side håper virkelig at det er det ) Så er maten til barna reddet )) 0 Siter
Mizar Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Åh, det håper jeg da ikke..... ellers kan du finne svaret her; http://www.mcdonalds.es/ Kommer ikke inn på linken du skrev... 0 Siter
favn Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Uten å overdrive må jeg bare si at den definitivt verste grismaten jeg noen gang har spist har vært på MacDonalds. Det dreier seg om to eller tre ganger. 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Kommer ikke inn på linken du skrev... Jeg kom dit men ikke lenger - det ble noe feil da jeg skulle gå på "restaurants" - - - - vet du - de har jo pommes frites overalt på Alcudia - det er vel det man er mest lei etter en sånn tur! .) Skal dit jeg også. 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg på min side håper virkelig at det er det ) Så er maten til barna reddet )) Det er i alle fall en i Palma by: http://66.102.11.104/search?q=cache:Ng34lW2HfmkJ:www.islands.com/mallorca/+mcDonalds+Mallorca&hl=no ...og etter litt søking, -nope, ser ut som du må til Palma ja....litt langt mellom måltidene, kanskje? hehe 0 Siter
serendipity Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg på min side håper virkelig at det er det ) Så er maten til barna reddet )) En uke på burgere og pommes frites!!! 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 En uke på burgere og pommes frites!!! Se filmen "SuperSize Me", en dokumentarfilm om en kar som over en måned spiser alle sine måltider på McDonalds... Premiere på fredag. 0 Siter
serendipity Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Se filmen "SuperSize Me", en dokumentarfilm om en kar som over en måned spiser alle sine måltider på McDonalds... Premiere på fredag. He he... Nei takk! Tror jeg står over. Syntes Mc Donalds er ok, noen ganger i året, men er det mat man blir lei så må det være den :-) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 He he... Nei takk! Tror jeg står over. Syntes Mc Donalds er ok, noen ganger i året, men er det mat man blir lei så må det være den :-) Jeg skal se den. Har hørt at fyren nesten strøk med før måneden var omme.... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Alcudia er ikke lenger spansk - hele øya er hovedsaklig tysk, med islett av andre europeiske land. Så at det finns mac donalds der tviler jeg ikke et sekund på. Faktisk blir jeg litt overrasket hvis det ikke finnes. ".........................." 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg skal se den. Har hørt at fyren nesten strøk med før måneden var omme.... Men det var jo ikke noe rart. Han spiste jo alle måltider (og største størrelse) gjennom hele dagen der. Det er jo ikke farlig å spise på mcdonalds innimellom, men 3 måltider der pr.dag er jo perverst. Tror folk virkelig at det er farlig å spise på macdonalds etter den filmen?? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Men det var jo ikke noe rart. Han spiste jo alle måltider (og største størrelse) gjennom hele dagen der. Det er jo ikke farlig å spise på mcdonalds innimellom, men 3 måltider der pr.dag er jo perverst. Tror folk virkelig at det er farlig å spise på macdonalds etter den filmen?? Skal se den i dag, så får vi se. I så fall må jeg nok bytte nick.... 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Skal se den i dag, så får vi se. I så fall må jeg nok bytte nick.... he he, du sier noe der... 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg på min side håper virkelig at det er det ) Så er maten til barna reddet )) Var mye i Alcudia da jeg var liten. Jeg levde på Pizza margherita, spaghetti bolognese og tomatsuppe... Det er vel mat de fleste barn liker? Jeg elsket det iallefall. 0 Siter
shecat Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Det er iallfall Burger King der - ikke så langt fra sentrum... Ellers så har de jo barnemeny med chips, burger, nuggets, pølser etc på alle restaurantene - så med mindre dine unger er enda mer kresne enn min fireåring (noe som skal godt gjøres), så er ikke maten noe problem... 0 Siter
Mizar Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Det er iallfall Burger King der - ikke så langt fra sentrum... Ellers så har de jo barnemeny med chips, burger, nuggets, pølser etc på alle restaurantene - så med mindre dine unger er enda mer kresne enn min fireåring (noe som skal godt gjøres), så er ikke maten noe problem... Du vil ikke tro hvor kresen hun er - 4 år og har ikke spist en liten bit potet i hele sitt liv ) Hun kaster rett og slett opp når hun ikke liker mate...lever på luft... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.