Gå til innhold

HJELP!!! Gave til 10 åring!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå aner ikke jeg hva som er populært, det eneste jeg hører er Bay Blade, og hva er det for no?

Min niese fyllte ti år på lørdag, og når hun kommer hjem fra ferie hos pappaen sin, FORVENTER hun en FEIT gave fra Tante...

Men det er månder siden jeg var i en lekebutikk sist.

Mor sier klær, barnet sier leker... men dette er en guttejente til de grader, så hva er best å satse på?

hjelp noen... takker på forhånd

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hvis det er en guttejente, hva med et lite skate-board? Eller rulleskøyter.

Beyblade er noe snurrebasslignende greier tror jeg, de kan vel også "kjempe" mot hverandre med det.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Du kan jo ta henne med i en lekebutikk og si at hun skal få velge selv for X antall kroner - f.eks.

Skrevet

Du kan jo ta henne med i en lekebutikk og si at hun skal få velge selv for X antall kroner - f.eks.

Er bare det at jeg reiser igjen før hun kommer tilbake, og jeg LOVTE henne at gaven skulle ligge klar når hun kom hjem:)

Skrevet

Hvis det er en guttejente, hva med et lite skate-board? Eller rulleskøyter.

Beyblade er noe snurrebasslignende greier tror jeg, de kan vel også "kjempe" mot hverandre med det.

hmmm... er det det brettet til sånn ca 1000 kr...?

Som man snurrer sånne snurrer som jeg hadde da jeg var liten, snurrebasser eller hva vi kallte det?

Hadde en hjemmelaget snurrebass som min bestefar dereide, har den ennå, kansje jeg skulle gi henne den... den er litt spesiell da:)

Skrevet

hmmm... er det det brettet til sånn ca 1000 kr...?

Som man snurrer sånne snurrer som jeg hadde da jeg var liten, snurrebasser eller hva vi kallte det?

Hadde en hjemmelaget snurrebass som min bestefar dereide, har den ennå, kansje jeg skulle gi henne den... den er litt spesiell da:)

Man vil ikke ha snurrebass når man er 10 år! :)

Bare når man er 40....hehe

Gjest Sniff
Skrevet

karaoke-mic! :-)

Bayblades er for småunger....

Vel, min 10-åring (gutt) har kjøpt mange BeyBlades/Draccospin denne våren - og alle de andre i klassen også... Men kanskje det dabber litt av fra nå av.

Skrevet

Man vil ikke ha snurrebass når man er 10 år! :)

Bare når man er 40....hehe

hehe:)

Sånne snurrebasser ja:)

Søstra mi sa at det var det store da,at det var IT, men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe litt kule skolesaker til høsten, da jeg kan plukke litt av hvert, og det finest mange stilige skriveunderlag, skrivebøker, penner og blyanter... så foreløpig satser jeg på det... tror jeg, har sikkert ombestemt meg når jeg kommer til butikken:)

Skrevet

Vel, min 10-åring (gutt) har kjøpt mange BeyBlades/Draccospin denne våren - og alle de andre i klassen også... Men kanskje det dabber litt av fra nå av.

Hva koster desse dippe duttene?

Gjest Sniff
Skrevet

Hva koster desse dippe duttene?

Ut fra hva jeg husker: BeyBlades koster fra ca. 50-80 kr tror jeg - og opp til et par hundre (finnes i mange varianter). Draccospin er billig-varianten som selges på Rimi etc. (20 kr)

Skrevet

Jente - sa jeg, JENTE! .)

Skrevet

hehe:)

Sånne snurrebasser ja:)

Søstra mi sa at det var det store da,at det var IT, men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe litt kule skolesaker til høsten, da jeg kan plukke litt av hvert, og det finest mange stilige skriveunderlag, skrivebøker, penner og blyanter... så foreløpig satser jeg på det... tror jeg, har sikkert ombestemt meg når jeg kommer til butikken:)

da må du kjøpe DIDL! Viktig, viktig for en jente det! .)

http://www.agacdiken.de/diddl.htm

Skrevet

Jeg kjøpte fiskestang og fiskeveske mm til min niese som også blir 10 år denne måneden. Hun ble kjempefornøyd - men det forutsetter jo selvfølgelig at man har mulighet til å fiske en eller annen gang i løpet av året.

I fjor fikk hun en dag sammen med tante på nærmeste kjøpesenter i gave - det endte opp med masse penner, diverse papir og en bukse. Hun syntes det var gøy å få velge selv.

(Mine tantebarn forventer også ganske heftige tante-gaver:-) Man får som fortjent...)

Gjest Sniff
Skrevet

Jente - sa jeg, JENTE! .)

Hmm.. jo,- ser poenget, men regnet med at en guttejente leker med jevnaldrende gutter,da.. Men enig i at DIDL-saker nok også kan være en god ide!

Skrevet

Ut fra hva jeg husker: BeyBlades koster fra ca. 50-80 kr tror jeg - og opp til et par hundre (finnes i mange varianter). Draccospin er billig-varianten som selges på Rimi etc. (20 kr)

Beyblade koster 129 kr

Skrevet

da må du kjøpe DIDL! Viktig, viktig for en jente det! .)

http://www.agacdiken.de/diddl.htm

Om jeg hadde kjøpt DIDL, så kald kverker hun meg:)

Hun skal ikke ha noe som tilnærmer seg jente ting...:(

MEN nå har jeg kjøpt, en gymsekk (bayblade), med masse stæsj oppi, alt fra spiderman penner og linjal, og alt mulig av skolesaker... og masse sånne merkelige ting... hmmm...

Takk for all hjelp alle:)

Skrevet

Om jeg hadde kjøpt DIDL, så kald kverker hun meg:)

Hun skal ikke ha noe som tilnærmer seg jente ting...:(

MEN nå har jeg kjøpt, en gymsekk (bayblade), med masse stæsj oppi, alt fra spiderman penner og linjal, og alt mulig av skolesaker... og masse sånne merkelige ting... hmmm...

Takk for all hjelp alle:)

Snart heter hun Knut! :)

Skrevet

Snart heter hun Knut! :)

Tja... tviler på det da, hun driver jo å forelsker seg i den ene etter den andre, men gutta her liker tøffe jenter... så man kan kansje tvile den andre veien;) hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...