Gå til innhold

Neste linje!


Gjest StepQueen

Anbefalte innlegg

Gjest StepQueen

hei!

Går det ikke an å få et "normalt" mellomrom her? Jeg mener, om jeg trykker enter så reagerer den ikke, den setter all teksten sammen. Og dersom jeg trykker to ganger enter så hopper den over en linje. Har forsøkt med html også, hva gjør jeg feil!! Ønsker meg vanlige mellomrom. Trodde jeg klarte det før, men nå bare skaper den seg. Alt jeg vil er å gå videre til neste linje...................

På forhånd

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei StepQueen,

Som du vet tar vi kun store "steps" her på Overgrep! *S*

Svaret er nei - det du vil er ikke mulig. Det er heller ikke mulig med flere blanke linjer.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Hei StepQueen,

Som du vet tar vi kun store "steps" her på Overgrep! *S*

Svaret er nei - det du vil er ikke mulig. Det er heller ikke mulig med flere blanke linjer.

*klem*

Awww.... så kjipt da. Det burdte man jo tenkt på da man "oppgraderte" disse sidene her.

Takk uansett Sør!! Vi må ta et treff snart, enten det blir her eller der. Vi prates.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww.... så kjipt da. Det burdte man jo tenkt på da man "oppgraderte" disse sidene her.

Takk uansett Sør!! Vi må ta et treff snart, enten det blir her eller der. Vi prates.

Hei Stepper'n!

Ville bare klemme litt på deg også, mens jeg først var i gang!! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå - håper du har det bra!

Klems fra meg til deg

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Hei Stepper'n!

Ville bare klemme litt på deg også, mens jeg først var i gang!! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå - håper du har det bra!

Klems fra meg til deg

Grete :-)

Hei buddy!!

Jepp, det er lenge siden sist nå! Jeg skriver deg sikkert en mail i løpet av dagen, jeg jobber nemlig fram til 19. Vi får ta et treff snart også! Kanskje til helgen, uansett må vi finne en dag så gjengen kan møtes igjen. Pass på deg selv Gretemor! Og pass på tennene dine også!! ;-)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...