Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Don Corleone

Begynte å trene litt serøst like etter jul. Prøver å komme i form til militæret. Men som så mange andre begynte jeg for hardt. Etter en måneds tid, fikk jeg vondt under begge knærne. Har kjent de smertene før også, så tenkte at det gikk over. Men de ble bare verre. Kjenner de bare da jeg anstrenger de. Så jeg dro til legen og han sa at jeg hadde hovne fettposer i begge knær.Men det var ikke no problem. Fikk timer hos fysoterapaut som skulle fikse det på bare en liten stund, Har vært der sju-åtte ganger nå. Får sånn strømbehandling og trener styrke for å trene opp musklene rundt knea hos fysioterapauten. Det ble litt bedre med en gang, men tror det var fordi jeg slutta å jogge. Gitt de fire joggefrieuker, men nå kommer smertene tilbake. Prøver forresten en krem som skal hjelpe mot hovne fettposer. "Hamamelis-Salbe" heter den. sikkert bare no kvakksalver greier, men jeg gir det en sjans. Noen som har opplevd noe av det samme? Hva skal jeg gjøre? Må bli frisk så fort som mulig så jeg kan begynne å trene igjen til militæret. Har et års tid før jeg skal dit.. Må jeg bare slappe av fortsatt?

Håper noen har noen tips til meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152707-hovne-fettposer-i-begge-kn%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trener1365380399

Ta det roligere i begynnelsen til du tåler treningen din. FInn treningsformer som belaster knærne mindre. Spis omega3, det smører leddene og er betennelsesdempende.

Enig med forrige innlegg. En annen ting er riktige sko. Det holder ikke med noe billig skrap. Jeg måtte ha nye nå og kjøpte meg asics gel de er meget gode men koster en tusenlapp

Don Corleone

Enig med forrige innlegg. En annen ting er riktige sko. Det holder ikke med noe billig skrap. Jeg måtte ha nye nå og kjøpte meg asics gel de er meget gode men koster en tusenlapp

ok. takk for gode tips fra dere begge. De kommer godt med..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...