Gå til innhold

Hvor bor man i Roma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg virkelig, og jeg anbefaler deg å dra til Pompei. Jeg var i Roma for 18 år siden, og Pompei er et av det største jeg opplevde. Har ikke bestemt meg om jeg drar dit nå, men jeg har veldig lyst siden jeg tar min datter på 16 med. Jeg har sett på hotellet, og det er også minst det dobbelte av hva jeg vanligvis betaler når jeg reiser. Jeg har tenkt å nyte hvert minutt, og håper at min datter gjør det også.

Ja, jeg har veldig lyst til pompei, men er litt redd for varmen. Det sies at det er enda varmere der enn roma, så jeg tror jeg venter med å bestemme meg til jeg kommer dit. Man må jo gå en del der, skal man se noe, og hvis det er 40 varmegrader, så kan det bli tøft.Det er bare 3 uker til jeg drar nå, og det går fort.

Sommerfuglene begynner vel og romstere om et par ukers tid tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...