Ivy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei.. Noen som har noen gode råd om hvordan man får en flat mage på kort tid.. Jeg er 170cm høy og 61 kilo så jeg er ikke overvektig, men synes magen begynner og bli litt løs.. Vil så gjerne få en flott mage men jeg er ikke noe flink til å holde ut uten å se resultater tidlig.. Venter i spenning.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supergirl80 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei:) Jeg er 1.84cm, å veier 72 kg, altså ikke overvektig. jeg har også trent GANSKE masse i mitt liv, men jeg har aldri hatt flat mage..jeg tror rett å slett ikke det er alle som kan få flate mager:) I å med at jeg liker jenter, kan jeg betrygge deg med at det er finere med myk deilig mage, istede for innover mage:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Hei:) Jeg er 1.84cm, å veier 72 kg, altså ikke overvektig. jeg har også trent GANSKE masse i mitt liv, men jeg har aldri hatt flat mage..jeg tror rett å slett ikke det er alle som kan få flate mager:) I å med at jeg liker jenter, kan jeg betrygge deg med at det er finere med myk deilig mage, istede for innover mage:) Hei.. Så godt å høre, er egentlig ikke sånn kjempe opptatt av at alt skal være så perfekt, synes ikke det er fint med vaskebrett på damer for eksempel, men jeg skal til syden sammen med kjæresten min og innvie den nye bikinien, og det hadde vært fint å kunne være et flott syn i den. Er nok kjæresten min som er mest opptatt av at jeg tar meg bra ut. Faktisk ganske irriterende til tider.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dshs Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei.. Så godt å høre, er egentlig ikke sånn kjempe opptatt av at alt skal være så perfekt, synes ikke det er fint med vaskebrett på damer for eksempel, men jeg skal til syden sammen med kjæresten min og innvie den nye bikinien, og det hadde vært fint å kunne være et flott syn i den. Er nok kjæresten min som er mest opptatt av at jeg tar meg bra ut. Faktisk ganske irriterende til tider.. Han klager ikke på hvordan du ser ut, eller ber deg trene vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Han klager ikke på hvordan du ser ut, eller ber deg trene vel? Han sier at det kunne vært litt bedre, og kommenterer hver gang jeg skal spise. Alle hans tidligere kjærester har vært "perfekte" så det ble vel litt overgang til noen normale. Dette er veldig irriterende, men jeg sier ifra, han selv har jo vaskebrett deluxe. Men jeg kunne faktisk tenkt meg å fått den litt strammere selv også, for til lengre det går til verre blir det.. Tusen takk for at du svarte, veldig koselig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvis du ønsker deg flatere mage så er det to ting som hjelper. Det ene er et fornuftig kosthold, og det andre er variert trening med en stor andel "fettforbrenningstrening". Løpe, sykle, gå lange turer mm. Hvis du allerede har stramme magemuskler (under "fettlaget"), så hjelper det lite å trene magen enda mer. Men husk at kostholdet betyr veldig mye. Spis ofte og lite (6 ganger om dagen), og pass på at du får i deg alt du trenger. Kutt ut alt som inneholder sukker, og drikk mye vann. Hvis ovennevnte er noe du ikke vanligvis gjør, så burde du se resultater etter få uker. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dshs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Han sier at det kunne vært litt bedre, og kommenterer hver gang jeg skal spise. Alle hans tidligere kjærester har vært "perfekte" så det ble vel litt overgang til noen normale. Dette er veldig irriterende, men jeg sier ifra, han selv har jo vaskebrett deluxe. Men jeg kunne faktisk tenkt meg å fått den litt strammere selv også, for til lengre det går til verre blir det.. Tusen takk for at du svarte, veldig koselig. Ikke godta at han rakker ned på deg eller sammenlikner deg med ekser hvertfall, trener du gjør du det for DIN del sant? Hva om du sa at en av dine ekser var "finere" en ham noen steder på kroppen og du ville han skulle fikse det? Da hadde han nok blitt sur.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dshs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Han sier at det kunne vært litt bedre, og kommenterer hver gang jeg skal spise. Alle hans tidligere kjærester har vært "perfekte" så det ble vel litt overgang til noen normale. Dette er veldig irriterende, men jeg sier ifra, han selv har jo vaskebrett deluxe. Men jeg kunne faktisk tenkt meg å fått den litt strammere selv også, for til lengre det går til verre blir det.. Tusen takk for at du svarte, veldig koselig. Ikke godta at han rakker ned på deg eller sammenlikner deg med ekser hvertfall, trener du gjør du det for DIN del sant? Hva om du sa at en av dine ekser var "finere" en ham noen steder på kroppen og du ville han skulle fikse det? Da hadde han nok blitt sur.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvis du ønsker deg flatere mage så er det to ting som hjelper. Det ene er et fornuftig kosthold, og det andre er variert trening med en stor andel "fettforbrenningstrening". Løpe, sykle, gå lange turer mm. Hvis du allerede har stramme magemuskler (under "fettlaget"), så hjelper det lite å trene magen enda mer. Men husk at kostholdet betyr veldig mye. Spis ofte og lite (6 ganger om dagen), og pass på at du får i deg alt du trenger. Kutt ut alt som inneholder sukker, og drikk mye vann. Hvis ovennevnte er noe du ikke vanligvis gjør, så burde du se resultater etter få uker. Mvh Men altså... er det ikke slik at punktslanking ikke går an? Dessuten går det an å sjekke magen i speilet, ser myyyye finere ut enn ovenfra. Hører du, Ivydamen! Og for guds skyld, oppdra den kjæresten din til bedre manerer og til å være raus på kjærlighetsfronten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ikke godta at han rakker ned på deg eller sammenlikner deg med ekser hvertfall, trener du gjør du det for DIN del sant? Hva om du sa at en av dine ekser var "finere" en ham noen steder på kroppen og du ville han skulle fikse det? Da hadde han nok blitt sur.. Jeg spiller håndball, går mye på Roller Blades og er aktiv innen Beach Volley, det er en morsom trening så da er det greit, all annen trening er "kjedelig", for opplagt hvis du skjønner. Har faktisk tenkt på det, om jeg skal komme med en kommentar om dette med en x.. Bare slik at han kan forstå hvor ekkelt det er. Vil jo så gjerne at han skal være "stolt" av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Men altså... er det ikke slik at punktslanking ikke går an? Dessuten går det an å sjekke magen i speilet, ser myyyye finere ut enn ovenfra. Hører du, Ivydamen! Og for guds skyld, oppdra den kjæresten din til bedre manerer og til å være raus på kjærlighetsfronten! Hadde vært flott med punktslanking, men jeg har hvertfall aldri fått det til. Magen er der i speilet også, ser på den hver dag. Noen dager er den faktisk ganske bra, andre dager for stor. Skal øke litt treningsmengden å se om det hjelper. Snille dere er som vil hjelpe meg med dette.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hadde vært flott med punktslanking, men jeg har hvertfall aldri fått det til. Magen er der i speilet også, ser på den hver dag. Noen dager er den faktisk ganske bra, andre dager for stor. Skal øke litt treningsmengden å se om det hjelper. Snille dere er som vil hjelpe meg med dette.. Vet du, jeg tror faktisk denne magen din sitter mest mellom ørene? Rett deg opp i ryggen, smil bredt og elsk deg selv. Rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Vet du, jeg tror faktisk denne magen din sitter mest mellom ørene? Rett deg opp i ryggen, smil bredt og elsk deg selv. Rett og slett. Takk.. Skal prøve.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dshs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg spiller håndball, går mye på Roller Blades og er aktiv innen Beach Volley, det er en morsom trening så da er det greit, all annen trening er "kjedelig", for opplagt hvis du skjønner. Har faktisk tenkt på det, om jeg skal komme med en kommentar om dette med en x.. Bare slik at han kan forstå hvor ekkelt det er. Vil jo så gjerne at han skal være "stolt" av meg. Jeg synes du burde si fra hvertfall eller gi ham et hint for å vise at han må respektere deg litt mer. Å sammenlikne med ekser eller kommentere kroppen din fordi du bare er 99% perfekt blir litt umodent og "slemt". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Men altså... er det ikke slik at punktslanking ikke går an? Dessuten går det an å sjekke magen i speilet, ser myyyye finere ut enn ovenfra. Hører du, Ivydamen! Og for guds skyld, oppdra den kjæresten din til bedre manerer og til å være raus på kjærlighetsfronten! Helt riktig - punktslanking går ikke an. Det var derfor jeg gav de rådene jeg gav. De gir deg ikke bare slankere mage, men bidrar til å redusere fettprosenten generelt sett. Hvis man så ikke får så slank mage som man ønsker, gjenstår kun to alternativer. Vær fornøyd med den magen du har eller ta en fettsuging. Er det ikke et stoooort problem ville jeg da på det sterkeste anbefalt første alternativ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Helt riktig - punktslanking går ikke an. Det var derfor jeg gav de rådene jeg gav. De gir deg ikke bare slankere mage, men bidrar til å redusere fettprosenten generelt sett. Hvis man så ikke får så slank mage som man ønsker, gjenstår kun to alternativer. Vær fornøyd med den magen du har eller ta en fettsuging. Er det ikke et stoooort problem ville jeg da på det sterkeste anbefalt første alternativ..... Først og fremst bør kvinner, eller kanskje helst yngre jenter, komme til erkjennelse over at kroppen til kvinner og menn er vesensforskjellig mht til fordeling av fett. Vi har rundere og bløtere former, sånn er det bare, og såfremt vi ikke piner oss herfra til helvete kommer vi aldri til å se ut som menn. Og takk for det. Det er noe med de to halvdelene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Først og fremst bør kvinner, eller kanskje helst yngre jenter, komme til erkjennelse over at kroppen til kvinner og menn er vesensforskjellig mht til fordeling av fett. Vi har rundere og bløtere former, sånn er det bare, og såfremt vi ikke piner oss herfra til helvete kommer vi aldri til å se ut som menn. Og takk for det. Det er noe med de to halvdelene... Jeg er helt enig med deg her. Det "skumle" er at så mange går på en eller annen form for slankediett, og ender bare opp med å gjøre vondt verre. De fleste menn setter pris på at damene har litt runde og myke former. Personlig synes jeg slanke damer er mer "attraktive" i mine øyne enn de som har litt for mye former, men jeg har mange venner som mener det motsatte. Og smaken er som baken. For tynne kvinner er også mindre attraktive (fremdeles i mine øyne) enn de som har "litt for mye" former. Kvinneidealet som fremstilles i ulike reklamer ligger normalt sett i det jeg karrakteriserer som "for tynne". Når det gjelder Ivy så virker det som om hun er slank nok, og jeg vil også tippe at hun har en mage som mange damer ville vært missunnelig på - og som de aller fleste menn ville synes var mer enn flat nok. Desverre kan det se ut som om kjæresten hennes er av den mer "ekstreme" typen. Ikke bare når det gjelder hva han sier og mener om Ivy's mage - men også når det gjelder hva han sier om hans "referanser" (ekser....). Det virker svært lite sympatisk, og jeg skulle ønske at Ivy ikke lar det påvirke hennes eget syn på seg selv så mye som det kanskje gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg er helt enig med deg her. Det "skumle" er at så mange går på en eller annen form for slankediett, og ender bare opp med å gjøre vondt verre. De fleste menn setter pris på at damene har litt runde og myke former. Personlig synes jeg slanke damer er mer "attraktive" i mine øyne enn de som har litt for mye former, men jeg har mange venner som mener det motsatte. Og smaken er som baken. For tynne kvinner er også mindre attraktive (fremdeles i mine øyne) enn de som har "litt for mye" former. Kvinneidealet som fremstilles i ulike reklamer ligger normalt sett i det jeg karrakteriserer som "for tynne". Når det gjelder Ivy så virker det som om hun er slank nok, og jeg vil også tippe at hun har en mage som mange damer ville vært missunnelig på - og som de aller fleste menn ville synes var mer enn flat nok. Desverre kan det se ut som om kjæresten hennes er av den mer "ekstreme" typen. Ikke bare når det gjelder hva han sier og mener om Ivy's mage - men også når det gjelder hva han sier om hans "referanser" (ekser....). Det virker svært lite sympatisk, og jeg skulle ønske at Ivy ikke lar det påvirke hennes eget syn på seg selv så mye som det kanskje gjør. Flott skrevet, Goliath! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra for 17 mai Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er helt enig med deg her. Det "skumle" er at så mange går på en eller annen form for slankediett, og ender bare opp med å gjøre vondt verre. De fleste menn setter pris på at damene har litt runde og myke former. Personlig synes jeg slanke damer er mer "attraktive" i mine øyne enn de som har litt for mye former, men jeg har mange venner som mener det motsatte. Og smaken er som baken. For tynne kvinner er også mindre attraktive (fremdeles i mine øyne) enn de som har "litt for mye" former. Kvinneidealet som fremstilles i ulike reklamer ligger normalt sett i det jeg karrakteriserer som "for tynne". Når det gjelder Ivy så virker det som om hun er slank nok, og jeg vil også tippe at hun har en mage som mange damer ville vært missunnelig på - og som de aller fleste menn ville synes var mer enn flat nok. Desverre kan det se ut som om kjæresten hennes er av den mer "ekstreme" typen. Ikke bare når det gjelder hva han sier og mener om Ivy's mage - men også når det gjelder hva han sier om hans "referanser" (ekser....). Det virker svært lite sympatisk, og jeg skulle ønske at Ivy ikke lar det påvirke hennes eget syn på seg selv så mye som det kanskje gjør. Synes du har et merkelig kvinnesyn jeg..."eller ta fettsuging" når dama allerede sier hun er relativt fornøyd meg seg selv og ikke har noen særlige problemer med overflødig mengder fett..nej fysj og fy...er nok av damer/jenter som har problemer med selvbildet og da er det siste man trenger en "mannsjåvenist" som deg. Blei bare litt provosert av den ene delen. Det var kun det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra for 17 mai Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei.. Så godt å høre, er egentlig ikke sånn kjempe opptatt av at alt skal være så perfekt, synes ikke det er fint med vaskebrett på damer for eksempel, men jeg skal til syden sammen med kjæresten min og innvie den nye bikinien, og det hadde vært fint å kunne være et flott syn i den. Er nok kjæresten min som er mest opptatt av at jeg tar meg bra ut. Faktisk ganske irriterende til tider.. Er glad jeg har en kjæreste som liker meg for den jeg er jeg..!! Men trene kan man jo gjøre for sin egen del og.....??! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.