Goliath Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Synes du har et merkelig kvinnesyn jeg..."eller ta fettsuging" når dama allerede sier hun er relativt fornøyd meg seg selv og ikke har noen særlige problemer med overflødig mengder fett..nej fysj og fy...er nok av damer/jenter som har problemer med selvbildet og da er det siste man trenger en "mannsjåvenist" som deg. Blei bare litt provosert av den ene delen. Det var kun det. Det jeg faktisk skrev var: "Vær fornøyd med den magen du har eller ta en fettsuging. Er det ikke et stoooort problem ville jeg da på det sterkeste anbefalt første alternativ...." Ellers anbefaler jeg at du leser resten av hva jeg skrev i denne tråden, for det oppleves som litt "merkelig" hvis du karakteriserer meg som mannssjåvinist ut fra hva jeg har skrevet her.... Det var ikke jeg som ønsket Ivy en flatere mage, men hun selv som bad om råd. Og da er det bedre med realistiske svar med noen tilleggskommentarer - enn bare populistisk svada. Men kanskje du har noen bedre svar til Ivy enn hva jeg hadde. I så fall ser jeg frem til å lese det..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.