Gå til innhold

Seng 150 bred?

Anbefalte innlegg

Gjest Samboerinne
Skrevet

Leter og leter, men finner ikke butikker som selger dobbeltseng i 150 bredde. Vil gjerne kun ha en enkel rammemadrass med ben da vi har liten plass.

Håper noen vet noe om dette.

Bor i Oslo

Gjest Samboerinne
Skrevet

Takk for svar, det var snilt av deg å undersøke:-)

Men, finner kun disse som er 2 madrasser á 75 cm som er satt sammen vha en overmadrass. Jeg vil så gjerne ha sengen i ett stykke, og helst ikke disse svære kontinentalmadrassene.

Men, takk igjen

Bente831365380491
Skrevet

de fleste har da både 150 lengde og 180 lengde......

Gjest Samboerinne
Skrevet

de fleste har da både 150 lengde og 180 lengde......

Takk for svar.

Det er bredden jeg trenger 150. Og det er ikke helt standard har jeg nylig erfart. Har funnet ut at det finnes i et merke som heter Svane, men den koster pinadø meg 15ooo kroner.

Skrevet

Vi kjøpte en som har to sokkler på 75cm hver,med en hel madrass oppå og en hel overmadrass oppå der igjen.

Kjøpte den på idè skeidar for 4 år siden.

Bente831365380491
Skrevet

Takk for svar.

Det er bredden jeg trenger 150. Og det er ikke helt standard har jeg nylig erfart. Har funnet ut at det finnes i et merke som heter Svane, men den koster pinadø meg 15ooo kroner.

Vi har kjøpt seng på bohus. Vi har 180, men de hadde 150 også...men nå var dette en seng med bare madrasser hvis du skjønner, og madrassene under er todelt....Så det var kanskje ikke akkurat det du var ute etter....

Uansett hva du gjør, ikke handle på møbelringen! Feil på alt de har (omtrent) og de er veldig vanskelig! Tro meg, har sak med forbrukerrådet nå!

Gjest Samboerinne
Skrevet

150 og 180 er standard her til lands.

Det virker som 160 er mer standard enn 150 etter mine undersøkelser. Men takk for svar likevel.

Gjest Samboerinne
Skrevet

Vi kjøpte en som har to sokkler på 75cm hver,med en hel madrass oppå og en hel overmadrass oppå der igjen.

Kjøpte den på idè skeidar for 4 år siden.

Funker det med 2 sokler?

Blir det plass til noe under sengen, eller blir det en stor "koloss".

Prisen var jo ikke avskrekkende da. Takk for svar

Skrevet

Funker det med 2 sokler?

Blir det plass til noe under sengen, eller blir det en stor "koloss".

Prisen var jo ikke avskrekkende da. Takk for svar

Avstand fra gulv til madrass er 9 cm,så noe får du jo under der.Ellers kan jeg si at senga er veldig god.

serendipity
Skrevet

Takk for svar, det var snilt av deg å undersøke:-)

Men, finner kun disse som er 2 madrasser á 75 cm som er satt sammen vha en overmadrass. Jeg vil så gjerne ha sengen i ett stykke, og helst ikke disse svære kontinentalmadrassene.

Men, takk igjen

Skjønner ikke helt hva du mener jeg om det ikke skla være kontinentalmadrass og ikke to "senger" med feller overmadrass,'

Dette er jo en kontinentalmadrass;

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=6090300&T=&K=32&S=4&PS=5&Type=0&Search=

Skrevet

Det virker som 160 er mer standard enn 150 etter mine undersøkelser. Men takk for svar likevel.

160 er ikea-standard, de fleste andre steder er det 150 evt 180.

Skrevet

Vi har kjøpt seng på bohus. Vi har 180, men de hadde 150 også...men nå var dette en seng med bare madrasser hvis du skjønner, og madrassene under er todelt....Så det var kanskje ikke akkurat det du var ute etter....

Uansett hva du gjør, ikke handle på møbelringen! Feil på alt de har (omtrent) og de er veldig vanskelig! Tro meg, har sak med forbrukerrådet nå!

Oj. Hvor ligger den møbelringen???

Har nettopp bestilt seng (Wonderland) derifra, den som ligger på Vøyenenga.

Håper de er greie altså.... Fillern.

Skrevet

Det finst da vel massevis av slike? Meiner å hugse at det nylig var tilbud på Skeidar. Uansett om det stemmer eller ei, så syns eg at eg ser slike senger i reklameavisene støtt og stadig, eg. Vi treng nye madrasser, men vi har 180cm seng og "alle" tilbudene er til 150 cm. Både lause madrasser og rammemadrasser.

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at Ikea har det, rimelige også. De pleier ha et nokså varierende utvalg.

Gjest Grumpy
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at Ikea har det, rimelige også. De pleier ha et nokså varierende utvalg.

De har ihvertfall et variert utvalg. Men det varierer skjelden ;-)

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg synes jeg ser det annonsert overalt. IKEA, A-møbler, Skeidar..

Hvor har du sett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...