Gjest amatørene Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hjelp, får ikke strøm på cd-spilleren. Hva gjør jeg galt? Har prøvd direktekabel til batteri også uten respons. Jeg sitter med en rød (strøm?) en gul (tenning?) en blå (memory?) svart (jord?) Mener å ha dette rett, men altså- hva kan være problemet? Og hvordan kobler jeg de siste. Den blå må vel ikke nødvendigvis kobles? Og heller ikke den gule...?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Gul og rød på samme, på pluss. Svart på minus. Funker ikke da, bør du sjekke sikringen. 0 Siter
Gjest amatørene Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Gul og rød på samme, på pluss. Svart på minus. Funker ikke da, bør du sjekke sikringen. Thanks, skal prøve nå.:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Thanks, skal prøve nå.:-) Men jeg syns ikke akkurat at spørsmålet kvalifiserte til å ha HASTER i overskriften... 0 Siter
Gjest amatørene Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Gul og rød på samme, på pluss. Svart på minus. Funker ikke da, bør du sjekke sikringen. Det funka. Takktakktakk....:-) 0 Siter
Gjest amatørene Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Men jeg syns ikke akkurat at spørsmålet kvalifiserte til å ha HASTER i overskriften... Men jeg holdt jo på med det NÅ. Så for meg hastet det...har ikke tid senere ikveld og bilen er ikke min. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Det funka. Takktakktakk....:-) Bare hyggelig. Mye rare kunnskaper man får bruk for plutselig... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Det er rett som Åsemor skriver, men den gule må på pluss over tenningen, ellers blir spilleren stående å bruke strøm når du har forlatt bilen. (Styrestrøm) 0 Siter
Spenning Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Men jeg holdt jo på med det NÅ. Så for meg hastet det...har ikke tid senere ikveld og bilen er ikke min. Les montasjeanvisning eller la en fagmann gjøre jobben. Du fyrer fort opp bilen ved å koble selv. Den gule kan også være til MUTE. 0 Siter
Gjest amatørene Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Les montasjeanvisning eller la en fagmann gjøre jobben. Du fyrer fort opp bilen ved å koble selv. Den gule kan også være til MUTE. Har lest anvisningen da, og har montert mange ganger tidligere (men nå er det en del år siden)...Alt vel så langt...Cd-spilleren er no dritt, så den skal ut igjen uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.