Gå til innhold

HASTER- montering av cd-spiller i bil!!

Anbefalte innlegg

Gjest amatørene
Skrevet

Hjelp, får ikke strøm på cd-spilleren. Hva gjør jeg galt? Har prøvd direktekabel til batteri også uten respons. Jeg sitter med en rød (strøm?) en gul (tenning?) en blå (memory?) svart (jord?)

Mener å ha dette rett, men altså- hva kan være problemet? Og hvordan kobler jeg de siste. Den blå må vel ikke nødvendigvis kobles? Og heller ikke den gule...??

Skrevet

Gul og rød på samme, på pluss. Svart på minus. Funker ikke da, bør du sjekke sikringen.

Gjest amatørene
Skrevet

Gul og rød på samme, på pluss. Svart på minus. Funker ikke da, bør du sjekke sikringen.

Thanks, skal prøve nå.:-)

Skrevet

Thanks, skal prøve nå.:-)

Men jeg syns ikke akkurat at spørsmålet kvalifiserte til å ha HASTER i overskriften...

Gjest amatørene
Skrevet

Det funka. Takktakktakk....:-)

Gjest amatørene
Skrevet

Men jeg syns ikke akkurat at spørsmålet kvalifiserte til å ha HASTER i overskriften...

Men jeg holdt jo på med det NÅ. Så for meg hastet det...har ikke tid senere ikveld og bilen er ikke min.

Skrevet

Det funka. Takktakktakk....:-)

Bare hyggelig.

Mye rare kunnskaper man får bruk for plutselig...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er rett som Åsemor skriver, men den gule må på pluss over tenningen, ellers blir spilleren stående å bruke strøm når du har forlatt bilen. (Styrestrøm)

Skrevet

Men jeg holdt jo på med det NÅ. Så for meg hastet det...har ikke tid senere ikveld og bilen er ikke min.

Les montasjeanvisning eller la en fagmann gjøre jobben. Du fyrer fort opp bilen ved å koble selv. Den gule kan også være til MUTE.

Gjest amatørene
Skrevet

Les montasjeanvisning eller la en fagmann gjøre jobben. Du fyrer fort opp bilen ved å koble selv. Den gule kan også være til MUTE.

Har lest anvisningen da, og har montert mange ganger tidligere (men nå er det en del år siden)...Alt vel så langt...Cd-spilleren er no dritt, så den skal ut igjen uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...