Gjest hjeeelp meg!!! Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Oppdaget nettopp at de pene petuniaene mine i blomsterkassene på balkongen er helt fulle av lus, og då mener jeg fulle... Skikkelig ekkelt! Er det noe håp eller må jeg hive de? Jeg er stolt av balkongkassene mine i år, så jeg ble lei meg når jeg oppdaget dette. Hva kan jeg gjøre?? Noen som kan komme med gode råd?? 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Bland sterk grønnsåpevann på en sprayflaske,spray på.Gjenta etter 3-4 dager. 0 Siter
Gjest matlei Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Bland sterk grønnsåpevann på en sprayflaske,spray på.Gjenta etter 3-4 dager. Funker ikke! Jeg har prøvd alt fra grønnsåpe, lusmiddel for hund/katt, hårspray, m.m Men jeg fant ut at ren vodka tar knekken på dem... 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Funker ikke! Jeg har prøvd alt fra grønnsåpe, lusmiddel for hund/katt, hårspray, m.m Men jeg fant ut at ren vodka tar knekken på dem... Funker godt her.Husk å spraye på flere ganger og med STERK grønnsåpevann. 0 Siter
stromme Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Sprøyte dem med grønnsåpe??? .....bruke zalo vann??? 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Funker ikke! Jeg har prøvd alt fra grønnsåpe, lusmiddel for hund/katt, hårspray, m.m Men jeg fant ut at ren vodka tar knekken på dem... Grønnsåpe tar noen lustyper. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 På roser gnir man de av, dusjer med grønnsåpevann, eller om man er omstendelig, lager brenneslevann. Tipper petuniane ikke blir så pene av noen av disse behandlingene. Ring en gartner, det ville jeg gjort, gode råd er gratis :-) 0 Siter
Gjest luseknekker Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg var akkurat å kjøpte en sprayboks med luseknekker på Plantasjen. Har prøvd grønnsåpe mange ganger, men det funker ikke her i alle fall. Husker ikke hva sprayen het, og orker ikke gå i kjelleren for å se etter, men du finner den altså på nevnte butikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.