Gjest Benedickte Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hei! Er det noen som vet om det går an å kopiere en tekst i Word, over til Outlook Express? Jeg pleier ofte å skrive mailer i Word, da det er praktisk med stavekontrollen der. Men nå må jeg jo først ta en utskrift, og deretter skrive det hele på nytt i Outlook Express. Dette er jo temmelig tungvint! Så spørsmålet mitt er om det finns en kopieringsmulighet som gjør dette enklere(jeg vet at man kan sende Word-dokumenter som filvedlegg, men det er altså ikke dette jeg tenker på!) Noen som vet? 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Ja, guri! Stå i Word: Du markerer teksten ved å trykke CTRL og A så trykker du CTRL og C Så lager du en mail og stiller deg inni tekstfeltet og trykker CTRL og V :-) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Det kan jeg gjøre, ihvertfall. Skriver teksten i Word, så merker jeg hele teksten >> Edit - Copy, og så limer jeg det inn i mailen. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 !!! --- Markere teksten. Trykk CTrl-tasten samtidig med C Åpne en tom mail. Plasser musepekeren i tekstfeltet. Trykk Ctrl-tasten samtidig med V 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 ....trodde det var rettemuligheter i Outlook Express også.....! 0 Siter
Gjest Benedickte Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hei! Takk for svar, folkens! Jeg forsøkte oppskriften dere ga meg, og det viste seg jo å være latterlig enkelt å kopiere en tekst i Word over til Outlook Express(hvorfor har ingen fortalt meg om dette før, tro?) Men jeg har fremdeles ett lite problem. Jeg forsøkte å sende en test-mail fra Outlook Express til en hotmailadresse jeg har(bare for å sjekke at dette virkelig fungerte, liksom:)) Og da ser jeg jo at det egentlig ikke gjør det. Teksten jeg sendte var blitt delt opp i hytt og pine, og det var blitt kjempe lange avstander mellom avsnittene(mye lengre enn det var i orginalversjonen!) Hva kommer dette av? Jeg vil jo nødig sende fra meg mailer som ser slik ut. Er det noe jeg har gjort feil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.