Gå til innhold

oppfordring

Gjest svar på den opprinnelige tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil oppfordre til at når man svarer på en tråd så må man prøve å unngå og diskutere privat. Det er mange her inne som spør om noe helt annet til en person som nettopp har svart og så blir det skriverier frem og tilbake.Problemet er jo at man gidder ikke å lese resten , og da kan man gå glipp av noen innlegg som opprinnelig har med tråden å gjøre fordi de ligger på bunnen.Og det hjelper ikke alltid å se at det er et annet nick for de kan også svare på det private.

Det er da ikke god folkeskikk mot den som begynte tråden synes jeg.

Skrevet

I disse agurktider får en vel tåle litt pjatt, he? :)

Skrevet

I disse agurktider får en vel tåle litt pjatt, he? :)

Så, så flisa, dette er alvorlig. Agurker vokser ikke i denne kulda.

Skrevet

Så, så flisa, dette er alvorlig. Agurker vokser ikke i denne kulda.

Det er så sant som det er sagt - jeg er i ferd med å bestille meg sydentur.

Skrevet

...og hvis vi hadde latt alle ungen vært hjemme, da kunne du tatt med deg meg i steden....he he

Skrevet

...og hvis vi hadde latt alle ungen vært hjemme, da kunne du tatt med deg meg i steden....he he

Jeg skjønner at det finnes en del bitchy personer her inne.

Angela1365380318
Skrevet

Det er ganske enkelt å skille mellom svar på tråden og diskusjon om noe annet. Stort sett kommer svar på tråden på rett lingje under innlegget og svar på svar på skrå nedover.

Folk må da få diskutere hva de vil med hværandre så lege webbisene godtar det.

Ser ikke helt problemet, der er ikke private meldinger alle kan lese de, og i værste fall lærer du noe nytt og i beste kan du bare hoppe over alt sammen.

skorpionfisken
Skrevet

Ja du er ikke alene her inne ser du c",)

Skrevet

Du kan godt dra aleine! :) uten unger - min datter på snart 13 - liker "dameting" .)

Skrevet

Ingen som er mere bitchy enn andre her inne:)

Det er sånn det er på dol, og det er sånn det har vært her mange år, så hvorfor skulle man plutselig forandre dette?

Skrevet

Ingen som er mere bitchy enn andre her inne:)

Det er sånn det er på dol, og det er sånn det har vært her mange år, så hvorfor skulle man plutselig forandre dette?

Jeg synes at det blir så ukoselig hvis du skjønner hva jeg mener.

Her skal/burde man få lov til å spørre om forskjellige ting, men så får man ironiske eller frekke svar tilbake og ikke bare av en gjenganger, men av fler personer.

Det er tydelig at flertallet her inne er kvinner fordi det er jo en kjennsgjerning at kvinner kan være "ekle" med hverandre.

Men jeg hadde allikevel hatt håp om at det var en myte i våre tider.

Det er greit at man sier sine meninger og jeg har respekt for de som svarer her at de liker disse personlige samtalene.Men når noen begynner på samtalen sin i denne tråden sånn helt uten videre for å gjøre det på dritt synes jeg at det er respektløst.

Skrevet

Jeg synes at det blir så ukoselig hvis du skjønner hva jeg mener.

Her skal/burde man få lov til å spørre om forskjellige ting, men så får man ironiske eller frekke svar tilbake og ikke bare av en gjenganger, men av fler personer.

Det er tydelig at flertallet her inne er kvinner fordi det er jo en kjennsgjerning at kvinner kan være "ekle" med hverandre.

Men jeg hadde allikevel hatt håp om at det var en myte i våre tider.

Det er greit at man sier sine meninger og jeg har respekt for de som svarer her at de liker disse personlige samtalene.Men når noen begynner på samtalen sin i denne tråden sånn helt uten videre for å gjøre det på dritt synes jeg at det er respektløst.

hmmm... ok, somme av oss kan være litt ufyselige her inne, men man får som oftest det som forventes, eller man får som ufortjent... skjønner ikke hvilke tråder det kan være du sikter til, men av og til så bare svarer man på svar til meg, og det er ikke alltid man ser hvilken tråd det henger sammen med.

Men sånn har det vært her siden jeg begynte her i 98, og jeg husker at mitt første innlegg fikk som busta føyk.

Fordi jeg nektet å avlive katten min:(

Men siden har jeg hengt her, og kommer vel alltid til å gjøre det i en eller annen form, det er bare å lære seg "reglene" også lære seg hvem man skal overse...

skorpionfisken
Skrevet

hmmm... ok, somme av oss kan være litt ufyselige her inne, men man får som oftest det som forventes, eller man får som ufortjent... skjønner ikke hvilke tråder det kan være du sikter til, men av og til så bare svarer man på svar til meg, og det er ikke alltid man ser hvilken tråd det henger sammen med.

Men sånn har det vært her siden jeg begynte her i 98, og jeg husker at mitt første innlegg fikk som busta føyk.

Fordi jeg nektet å avlive katten min:(

Men siden har jeg hengt her, og kommer vel alltid til å gjøre det i en eller annen form, det er bare å lære seg "reglene" også lære seg hvem man skal overse...

Hva var det med den katten din da?

Skrevet

Hva var det med den katten din da?

:) det som var med den katten var bare at den pisset i sengekanten hver gang jeg flytten den, mamma brukte å passe den av og til, og i ferier og sånt aå var han med, og hver en eneste natt (den natten vi kom) pisset den i enden av MIN seng:(

Fant ut at den var bare sur, og hevnet seg på den måten, heldigvis så var den kastrert:)

Idag er den imidlertid avlivet, da han fikk nyresten og var gjennom flere operasjoner...

Skrevet

Det har vi også, i oktober. Pluss en tur til Thailand, regner med plussgrader der :-))

Skrevet

Du kan godt dra aleine! :) uten unger - min datter på snart 13 - liker "dameting" .)

Det hadde jeg nok aldri hatt hjerte til....!

Skrevet

Ja du er ikke alene her inne ser du c",)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...