tiliti Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 De skal ha samme nummer etc, men bare ha muligheten til å ta telefonen flere steder i huset .. Har prøvd å sette en splitter (fra en til to uttak) i telefonuttaket i isdn-boksen, men bare én og én telefon får summetone. (Det andre uttaket brukes til pc'en).. Åssen gjør jeg dette? 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Dersom jeg forsøker å ha bare den trådløse (telefon nr 2) koblet på linja, samtidig som kabelen til pc'en står i, så får ikke den trådløse summetone. Men den vanlige telefonen (telefon nr 1) har ingen problemer med å "dele" med pc'en. 0 Siter
citoyen Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Dersom jeg forsøker å ha bare den trådløse (telefon nr 2) koblet på linja, samtidig som kabelen til pc'en står i, så får ikke den trådløse summetone. Men den vanlige telefonen (telefon nr 1) har ingen problemer med å "dele" med pc'en. Ring Telenor og spør. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 På ISDN må du ha foskjellige nummer. Jeg tror det koster ca. 12 pr. mnd. pr. nummer. Du kan benytte opp til flere nummer pr. ISDN-linje. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 På ISDN må du ha foskjellige nummer. Jeg tror det koster ca. 12 pr. mnd. pr. nummer. Du kan benytte opp til flere nummer pr. ISDN-linje. Før i tida fikk i alle fall folk med ISDN to nr uten at det kostet noe ekstra., mulig dette er endret. Vi betaler i alle fall ikke ekstra for de to numrene vi har. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Før i tida fikk i alle fall folk med ISDN to nr uten at det kostet noe ekstra., mulig dette er endret. Vi betaler i alle fall ikke ekstra for de to numrene vi har. Sånn er det nå også, men utover to mummer koster det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.