Gå til innhold

Stålsett/Hagen -- par i usaklighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sør,

slutt med å spre løgn/usannheter!

Det eneste du oppnår, er å spre fremmedfrykt... Men det er kanskje hensikten?

Din trakassering av kristne hører intet sted hjemme.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Scholar

25

• Sør

19

• Goliath

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri trakassert kristne (!) -- igjen lyver du!

Du, derimot, har (som Hagen) angrepet en hel gruppe; basert på å spre usannheter/myter.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri trakassert kristne (!) -- igjen lyver du!

Du, derimot, har (som Hagen) angrepet en hel gruppe; basert på å spre usannheter/myter.

Vennlig hilsen

Du trakasserer Stålsett.

Skrevet

Du trakasserer Stålsett.

Hei!

Stålsett er ikke "kristne"; jeg kritiserer en enkelt person -- slik jeg kritiserer deg, Hagen og alle andre som sprer løgn...

:)

Skrevet

Hei!

Stålsett er ikke "kristne"; jeg kritiserer en enkelt person -- slik jeg kritiserer deg, Hagen og alle andre som sprer løgn...

:)

Neida - du trakasserer kristne. Du trakasserer ikke meg, fordi jeg synes bare det er morsomt at du dummer deg ut.

Skrevet

Neida - du trakasserer kristne. Du trakasserer ikke meg, fordi jeg synes bare det er morsomt at du dummer deg ut.

Sør:

Slutt med å spre løgn og fremmedfrykt!

Hvilke kristne trakasserer jeg? Jeg har aldri trakassert noen kristne.

Å henvise til min kritikk av Stålsett -- et enkeltindivid, ikke "kristne" (plural!) -- (fordi han kommer med horrible anklager), er noe av det mest patetiske jeg har sett...

Men det er altså alt du har å komme med...

;)

Skrevet

Sør:

Slutt med å spre løgn og fremmedfrykt!

Hvilke kristne trakasserer jeg? Jeg har aldri trakassert noen kristne.

Å henvise til min kritikk av Stålsett -- et enkeltindivid, ikke "kristne" (plural!) -- (fordi han kommer med horrible anklager), er noe av det mest patetiske jeg har sett...

Men det er altså alt du har å komme med...

;)

Det er på tide du kommer med noe faglig forsvarlig, fremfor alt dette våset ditt.

Skrevet

Det er på tide du kommer med noe faglig forsvarlig, fremfor alt dette våset ditt.

Sør,

det er på tide at du slutter med å spre hets overfor en hel gruppe!

Du og Hagen gjør "presis samma sak": dere forsøker å skape et negativt bilde av en spesiell gruppe.

At du i tillegg fremmer løgn o meg, gjør ikke saken veldig mye bedre. M;en det demonstrerer hvor ynkelig du er.

Slutt med det nå!

Skrevet

Sør,

det er på tide at du slutter med å spre hets overfor en hel gruppe!

Du og Hagen gjør "presis samma sak": dere forsøker å skape et negativt bilde av en spesiell gruppe.

At du i tillegg fremmer løgn o meg, gjør ikke saken veldig mye bedre. M;en det demonstrerer hvor ynkelig du er.

Slutt med det nå!

Det er selvsagt ikke du som bestemmer hva jeg skal skrive. At du ikke evner å skrive noe faglig forsvarlig, betyr ikke at du kan forlange at resten av oss skal ned på ditt nivå.

Skrevet

Det er selvsagt ikke du som bestemmer hva jeg skal skrive. At du ikke evner å skrive noe faglig forsvarlig, betyr ikke at du kan forlange at resten av oss skal ned på ditt nivå.

Sør,

jeg har ingen interesse av å hindre deg i å (dumme deg ut ved å) spre fremmedfrykt basert på myter og løgn.

Men du kan da heller ikke hindre meg i å instendig be deg om å gi deg -- på samme måte som at jeg instendig forsøker å få rasister til å gi seg med den fremmedfrykten de sprer...

Den taktikken fu og Hagen prøver dere på har vi opplevd før -- og vi vil ikke ha 1930-årenes Tyskland en gang til!

Skrevet

Sør,

Vatikanet nekter ingen å bruke kondom. Om du ikke vet dette, uttaler du deg som ignorant. Om du vet bedre, lyver du. Bare du vet det svaret.

Vatikanet har helt tydelig uttalt at i valget mellom a) å ha ubeskyttet sex og dermed risikere at noen får Aids eller B) å ha sex med kondom, så bør en ha sex med kondom. Selv om det siste også kan medføre en fare for Aids.

Det eneste Vatikanet gjør, som Stålsett ikke tør, kanskje i frykt for å upopulær, er å fastholde at seksualiteten hører det livslange monogami til. Og at en ikke ville hatt noen Aids-problematikk av den størrelse vi har i dag, om folk hodt seg til en sex-partner. (Men folk hører ikke nødvendigvis på Vatikanet.)

Holdningene til det livslange monogami kan du godt være uenig i. Men du trnger ikke spre løgn.

Også i Italia står Vatikanet sterkt. Men folk der bruker like mye kondom som i andre vestlige land.

Den virkelige trusselen mot afrikanske menn og kvinner er fattigdom og mangel på utdannelse.

At du og Stålsett forsøker å spre frykt og fordommer i forhold til Vatikanet og katolikker, er beklagelig. Dere gjør da akkurat det samme som Hagen gjør overfor en minoritet blant muslimer.

...bortsett fra at han angriper muslimer, mens du og Stålsett angriper katolikker...

Og kanskje det er forskjell god nok for deg og ham?

Særdeles godt sagt Scholar! :-)

Skrevet

Jeg foreslår du setter deg inn i fakta, slik at du slipper å dumme deg ut på den måten.

Her har du blitt tatt i å gjøre nøyaktig det samme som du beskylder Grip for når det gjelder muslimer.

Og i dine mangler på motargumenter går du heller til personangrep på Scholar.

he-he....patetisk er hva du er:-)

Skrevet

Makan!

Har det helt rablet for deg?

Skrevet

Sør,

jeg har ingen interesse av å hindre deg i å (dumme deg ut ved å) spre fremmedfrykt basert på myter og løgn.

Men du kan da heller ikke hindre meg i å instendig be deg om å gi deg -- på samme måte som at jeg instendig forsøker å få rasister til å gi seg med den fremmedfrykten de sprer...

Den taktikken fu og Hagen prøver dere på har vi opplevd før -- og vi vil ikke ha 1930-årenes Tyskland en gang til!

Gratulerer Scholar!

Du har virkelig fått Sør til å vise sitt sanne jeg:-)

Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett Sør tråkke så fullstendig i salaten, og bli tatt så "hardt, saklig og godt" tidligere.

Særdeles underholdende lesing:-)

Skrevet

Gratulerer Scholar!

Du har virkelig fått Sør til å vise sitt sanne jeg:-)

Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett Sør tråkke så fullstendig i salaten, og bli tatt så "hardt, saklig og godt" tidligere.

Særdeles underholdende lesing:-)

Ja, det er morsomt å se sør såpass på tuppa.

Han gir jo skinn av å være prinsipiell og allmenngyldig i sin argumentasjon, men her fremkommer jo med all tydelighet hans opportunisme.

Argumentasjonen styres i realiteten av sterke fordommer, og når dette er avslørt gjenstår kun skjellsord og ugrasiøse perfiditeter.

Jeg kan ikke huske å ha sett et innlegg fra sør de siste dagene uten at det er tilsmusset av fråde. Triste greier, men dog underholdende.

Skrevet

Ja, det er morsomt å se sør såpass på tuppa.

Han gir jo skinn av å være prinsipiell og allmenngyldig i sin argumentasjon, men her fremkommer jo med all tydelighet hans opportunisme.

Argumentasjonen styres i realiteten av sterke fordommer, og når dette er avslørt gjenstår kun skjellsord og ugrasiøse perfiditeter.

Jeg kan ikke huske å ha sett et innlegg fra sør de siste dagene uten at det er tilsmusset av fråde. Triste greier, men dog underholdende.

Jeg har også lagt merke til det, men finner det ikke så veldig overraskende.

Han har tidligere vist antydninger til det samme. Og nå har han ikke bare tapt den ene saklige diskusjonen etter den andre, men han har også avslørt hvor lite han evner å etterleve de samme prinsipper som han kritiserer andre for å bryte.

Og ikke minst har han blitt tatt i å gjøre nøyaktig det samme som han så lenge har beskyldt deg for å gjøre - og det må svi hardt!

Så reaksjonen kan kanskje være et resultat av en form for økt selvinnsikt, og at han derved gremmes sterkt når han ser at hans sterke forsøk på kritikk av deg faktisk passer som hånd i hanske på han selv.

Og for en som aldri vil komme i nærheten av å innrømme sine feil, og som samtidig aldri klarer å gi seg i en diskusjon - så må vel resultatet bli som vi ser?

Men som du sier - fornøyelig er det jo:-)

Skrevet

Makan!

Har det helt rablet for deg?

Nei, det er ditt domene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...