Gå til innhold

Bikini

Gjest den ekte noor

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvor mange bikinier/badedraker bør man ha med seg til en/to ukers ferietur i syden?

Min mor sier en, og jeg sier fire (fordi jeg har fire:))

serendipity
Skrevet

Om mor skal bare og vaske hører du på henne. Skal du gjøre det selv så bestemmer du også selv! :-)

mil1365380270
Skrevet

Alle man kanskje kan få lyst til å bruke. Også ender man opp med å bruke favoritten, men det gjør ikke så mye, de tar ikke stor plass ;-)

Skrevet

De tar jo nesten ikke plass, så ta med deg alle.

Jeg har syv, men ville nok ikke tatt med alle på ferie, tror jeg hadde tatt med 2-3. Det er iallefall deilig å ha mer enn 1, sånn at man kan ta av seg en våt og få på en tørr hvis man nettopp har badet og skal f.eks hive på seg et skjørt og gå tur eller noe... Noen taxier vil ikke ha med folk som har våte badeklær under klærne, så da kan det også være greit å få skifta.

Skrevet

Ta med alle - for det kan være vanskelig å få dem tørre igjen i den fuktige luften - jeg snakker av erfaring - skikkelig ekkelt å ta på våt bikini på morran.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ta med alle - for det kan være vanskelig å få dem tørre igjen i den fuktige luften - jeg snakker av erfaring - skikkelig ekkelt å ta på våt bikini på morran.

Har ikke vært i syden på 12 år jeg, så jeg er vel en jomfru og mangler erfaring på dette omerådet:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

De tar jo nesten ikke plass, så ta med deg alle.

Jeg har syv, men ville nok ikke tatt med alle på ferie, tror jeg hadde tatt med 2-3. Det er iallefall deilig å ha mer enn 1, sånn at man kan ta av seg en våt og få på en tørr hvis man nettopp har badet og skal f.eks hive på seg et skjørt og gå tur eller noe... Noen taxier vil ikke ha med folk som har våte badeklær under klærne, så da kan det også være greit å få skifta.

Så har jeg jo kjøpt to nye bikinier i år, og fått en i det nye, vil jo vise meg frem:)

Skrevet

Har ikke vært i syden på 12 år jeg, så jeg er vel en jomfru og mangler erfaring på dette omerådet:)

Jeg var i syden i 1990 - så jeg slår deg med et par år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...