Gå til innhold

G-streng bikinitruse

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne slike i Bergensområde?, det skal være i sett med overdel og truse. Helst ikke for dyrt for den blir nok ikke så mye brukt.

Før noen begynner å klage på hvor stygt det ser ut (enkelte tråder gikk litt over styr i fjor husker jeg) så skal de ikke brukes offentlig, jeg foretrekker vanlig bikini da. Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene.

Skrevet

Hvorfor trenger du bikini i det hele tatt når dere er alene?

Skrevet

Kanskje hun ikke synes det er så ok å ligge naken i hagen? :-)

"........................"

Skrevet

Syns du ikke det er pirrende med LITT undertøy? :)

Skrevet

Syns du ikke det er pirrende med LITT undertøy? :)

Joda - men jeg kunne ikke dy meg.-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kan du ikke bare bruke en pen vanlig stringtruse da? Hvis du likevel ikke skal vise deg frem for offentligheten.

Gjest Rumpa Bar
Skrevet

Kan jeg anbefale deg en truse som ikke går opp i rumpa?

Pappa Bjørn
Skrevet

Filler`n, jeg klarer ikke i farten å huske hvor jeg kjøpte min...

Angela1365380318
Skrevet

Jeg er konfortabel med å være naken med kjæresten min, det er ikke det. Men jeg tror det er best vi holder den delen for det meste inne i huset, er vi ute kan det dukke opp noen når som helst og da ville jeg nok dødd av flauhet.

Dessuten så pleier han ikke å kunne holde fingrene av meg når jeg er naken, så det hadde ikke blitt mye soling på meg da..

Angela1365380318
Skrevet

Kan jeg anbefale deg en truse som ikke går opp i rumpa?

Poenget er at jeg ikke vil gå naken, går med string til vanlig så er konfortabel i det og han vil ha meg i minst mulig klær, noe jeg kan gå med på, bare ikke naken.

Skrevet

Kanskje hun ikke synes det er så ok å ligge naken i hagen? :-)

"........................"

...heller naken i hagen enn naken med Hagen.....

Øøøøhhhhhøøøø....

Skrevet

Ville bare kjøpt en fin truse jeg. Du skal vel ikke akkurat bade i sprederen i hagen heller?

Skrevet

Jeg er konfortabel med å være naken med kjæresten min, det er ikke det. Men jeg tror det er best vi holder den delen for det meste inne i huset, er vi ute kan det dukke opp noen når som helst og da ville jeg nok dødd av flauhet.

Dessuten så pleier han ikke å kunne holde fingrene av meg når jeg er naken, så det hadde ikke blitt mye soling på meg da..

:-)

Skrevet

'Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene.'

Er du seriøs nå? Hva DU mener om saken må vel være mer interessant for deg? Eller?

Skrevet

'Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene.'

Er du seriøs nå? Hva DU mener om saken må vel være mer interessant for deg? Eller?

Pøh! Det kan da være hyggelig å gjøre sånt for å glede partneren, så lenge man ikke blir FOR opprørt av forslaget selv! :)

Skrevet

Poenget er at jeg ikke vil gå naken, går med string til vanlig så er konfortabel i det og han vil ha meg i minst mulig klær, noe jeg kan gå med på, bare ikke naken.

Bare forkle på kjøkkenet da? :)

Skrevet

Pøh! Det kan da være hyggelig å gjøre sånt for å glede partneren, så lenge man ikke blir FOR opprørt av forslaget selv! :)

Klart. Men å anføre det som unnskyldende grunn og be om råd høres... hjelpesløst ut.

Gjest Rumpa Bar
Skrevet

Du liker altså å ha "string" i rumpa?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...