Angela1365380318 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne slike i Bergensområde?, det skal være i sett med overdel og truse. Helst ikke for dyrt for den blir nok ikke så mye brukt. Før noen begynner å klage på hvor stygt det ser ut (enkelte tråder gikk litt over styr i fjor husker jeg) så skal de ikke brukes offentlig, jeg foretrekker vanlig bikini da. Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hvorfor trenger du bikini i det hele tatt når dere er alene? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hvorfor trenger du bikini i det hele tatt når dere er alene? Kanskje hun ikke synes det er så ok å ligge naken i hagen? :-) "........................" 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Hvorfor trenger du bikini i det hele tatt når dere er alene? Syns du ikke det er pirrende med LITT undertøy? 0 Siter
Goliath Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Syns du ikke det er pirrende med LITT undertøy? Joda - men jeg kunne ikke dy meg.-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Kan du ikke bare bruke en pen vanlig stringtruse da? Hvis du likevel ikke skal vise deg frem for offentligheten. 0 Siter
Gjest Rumpa Bar Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Kan jeg anbefale deg en truse som ikke går opp i rumpa? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Filler`n, jeg klarer ikke i farten å huske hvor jeg kjøpte min... 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Hvorfor trenger du bikini i det hele tatt når dere er alene? Jeg er konfortabel med å være naken med kjæresten min, det er ikke det. Men jeg tror det er best vi holder den delen for det meste inne i huset, er vi ute kan det dukke opp noen når som helst og da ville jeg nok dødd av flauhet. Dessuten så pleier han ikke å kunne holde fingrene av meg når jeg er naken, så det hadde ikke blitt mye soling på meg da.. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Kan jeg anbefale deg en truse som ikke går opp i rumpa? Poenget er at jeg ikke vil gå naken, går med string til vanlig så er konfortabel i det og han vil ha meg i minst mulig klær, noe jeg kan gå med på, bare ikke naken. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Kanskje hun ikke synes det er så ok å ligge naken i hagen? :-) "........................" ...heller naken i hagen enn naken med Hagen..... Øøøøhhhhhøøøø.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Ville bare kjøpt en fin truse jeg. Du skal vel ikke akkurat bade i sprederen i hagen heller? 0 Siter
Goliath Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Jeg er konfortabel med å være naken med kjæresten min, det er ikke det. Men jeg tror det er best vi holder den delen for det meste inne i huset, er vi ute kan det dukke opp noen når som helst og da ville jeg nok dødd av flauhet. Dessuten så pleier han ikke å kunne holde fingrene av meg når jeg er naken, så det hadde ikke blitt mye soling på meg da.. :-) 0 Siter
favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 'Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene.' Er du seriøs nå? Hva DU mener om saken må vel være mer interessant for deg? Eller? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 'Men min kjæreste ønsket at jeg skulle ha en, jeg kan sole meg i når vi er alene.' Er du seriøs nå? Hva DU mener om saken må vel være mer interessant for deg? Eller? Pøh! Det kan da være hyggelig å gjøre sånt for å glede partneren, så lenge man ikke blir FOR opprørt av forslaget selv! 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Poenget er at jeg ikke vil gå naken, går med string til vanlig så er konfortabel i det og han vil ha meg i minst mulig klær, noe jeg kan gå med på, bare ikke naken. Bare forkle på kjøkkenet da? 0 Siter
favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Pøh! Det kan da være hyggelig å gjøre sånt for å glede partneren, så lenge man ikke blir FOR opprørt av forslaget selv! Klart. Men å anføre det som unnskyldende grunn og be om råd høres... hjelpesløst ut. 0 Siter
Gjest Rumpa Bar Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Poenget er at jeg ikke vil gå naken, går med string til vanlig så er konfortabel i det og han vil ha meg i minst mulig klær, noe jeg kan gå med på, bare ikke naken. Du liker altså å ha "string" i rumpa? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.