snø Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 ...jeg forstår godt at Carl I. Hagen støtter denne meningheten med å opptre der. Jadda! ;o) http://www.ba.no/nyheter/article787218.ece Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har. Det blir jo latterlig å stå hos fanatiske kristne og rakke ned på fanatiske muslimer (eller som Hagen gjorde, på muslimer generelt...). I denne saken så har enten Carl I Hagen fått dårlig rådgivning, eller så må han ha ignorert gode råd. Stakkars mann! Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Tja, han har jo et par gullkorn da, den godeste pastor: "Se og Hør forderver menneskesinnet" «Noe av det en kvinne kjemper med er å holde tungen i tømme; å styre dette lille roret under nesen som så gjerne vil gi kommentarer», 0 Siter
snø Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Tja, han har jo et par gullkorn da, den godeste pastor: "Se og Hør forderver menneskesinnet" «Noe av det en kvinne kjemper med er å holde tungen i tømme; å styre dette lille roret under nesen som så gjerne vil gi kommentarer», Hihihi, ja jeg kjenner meg definitivt igjen i det siste sitatet ;o) Sliter noe sinnsykt med å tøyle snakketøyet, det er absolutt et Samfunnsproblem med kvinner som ikke kjenner sin plass! Skamme meg skulle jeg! ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest miriam73 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 alt menn gjør er å voldta, misbruke og drepe. hvorfor se opp til dem? 0 Siter
snø Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 alt menn gjør er å voldta, misbruke og drepe. hvorfor se opp til dem? Fordi Gud har sagt det, selvfølgelig! ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Tja, han har jo et par gullkorn da, den godeste pastor: "Se og Hør forderver menneskesinnet" «Noe av det en kvinne kjemper med er å holde tungen i tømme; å styre dette lille roret under nesen som så gjerne vil gi kommentarer», jeg kjenner jeg blir så forbannet over sånne mannfolk at jeg får PMS¹ººº 0 Siter
sigga Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 carl I Hagen har vel ikke vært kjent for å være så sabla smart,...så det er nok ikke nok å skifte ut rådgiverene sine. Hva med hjernetransplantasjon?? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 "Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har." Satt og tenkte på det samme da jeg så dette på nyhetene i går. Snakk om å ha tyngde bak argumentene da CIH skulle "bortforklare" uttalelsene sine. :-D Bare å høre mannen si "Vi kristne..." får det til å velte seg i meg. For å sitere Baltus Brun: Jeg gremmes! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 "Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har." Satt og tenkte på det samme da jeg så dette på nyhetene i går. Snakk om å ha tyngde bak argumentene da CIH skulle "bortforklare" uttalelsene sine. :-D Bare å høre mannen si "Vi kristne..." får det til å velte seg i meg. For å sitere Baltus Brun: Jeg gremmes! Eller for å sitere Obstfelder: "Jeg må ha havnet på feil planet..." ":........................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.