Gå til innhold

Levende ord er jo en sjarmerende meninghet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg forstår godt at Carl I. Hagen støtter denne meningheten med å opptre der. Jadda! ;o)

http://www.ba.no/nyheter/article787218.ece

Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har.

Det blir jo latterlig å stå hos fanatiske kristne og rakke ned på fanatiske muslimer (eller som Hagen gjorde, på muslimer generelt...).

I denne saken så har enten Carl I Hagen fått dårlig rådgivning, eller så må han ha ignorert gode råd.

Stakkars mann!

Beste hilsen fra

Gjest Big Mac
Skrevet

Tja, han har jo et par gullkorn da, den godeste pastor:

"Se og Hør forderver menneskesinnet"

«Noe av det en kvinne kjemper med er å holde tungen i tømme; å styre dette lille roret under nesen som så gjerne vil gi kommentarer»,

Skrevet

«Noe av det en kvinne kjemper med er å holde tungen i tømme; å styre dette lille roret under nesen som så gjerne vil gi kommentarer»,

Hihihi, ja jeg kjenner meg definitivt igjen i det siste sitatet ;o)

Sliter noe sinnsykt med å tøyle snakketøyet, det er absolutt et Samfunnsproblem med kvinner som ikke kjenner sin plass!

Skamme meg skulle jeg! ;o)

Beste hilsen fra

Gjest miriam73
Skrevet

alt menn gjør er å voldta, misbruke og drepe. hvorfor se opp til dem?

Skrevet

alt menn gjør er å voldta, misbruke og drepe. hvorfor se opp til dem?

Fordi Gud har sagt det, selvfølgelig!

;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

jeg kjenner jeg blir så forbannet over sånne mannfolk at jeg får PMS¹ººº

Skrevet

carl I Hagen har vel ikke vært kjent for å være så sabla smart,...så det er nok ikke nok å skifte ut rådgiverene sine. Hva med hjernetransplantasjon??

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har."

Satt og tenkte på det samme da jeg så dette på nyhetene i går. Snakk om å ha tyngde bak argumentene da CIH skulle "bortforklare" uttalelsene sine. :-D

Bare å høre mannen si "Vi kristne..." får det til å velte seg i meg. For å sitere Baltus Brun: Jeg gremmes!

Skrevet

"Kan det virkelig være så vanskelig å forstå at fanatisme ikke bringer med seg noe positivt uansett hvilken innpakning den har."

Satt og tenkte på det samme da jeg så dette på nyhetene i går. Snakk om å ha tyngde bak argumentene da CIH skulle "bortforklare" uttalelsene sine. :-D

Bare å høre mannen si "Vi kristne..." får det til å velte seg i meg. For å sitere Baltus Brun: Jeg gremmes!

Eller for å sitere Obstfelder: "Jeg må ha havnet på feil planet..."

":........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...