Gå til innhold

Jeg tenker så veldig på den 15-årige jenta som er blitt borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på avis-sidene og hører på NRK ALLTID NYHETER hele tiden. Nå har hun vært borte siden søndag, stakkars, tenk om hun ligger et sted med brukket ben eller sånn. Håper inderlig de finner henne før det er for sent. Enda godt det er sommer.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234780

Skrevet

Jeg også blir stresset når jenter i den alderen blir borte. Det har vært så mange i årenes løp og denne gangen kan man ikke skylde på Thomas Quick.

Men nå tror nå jeg at T.Q ikke er skyldig i alle forsvinningene han har tatt på seg.

Skrevet

Jeg også blir stresset når jenter i den alderen blir borte. Det har vært så mange i årenes løp og denne gangen kan man ikke skylde på Thomas Quick.

Men nå tror nå jeg at T.Q ikke er skyldig i alle forsvinningene han har tatt på seg.

Som mor - så ser man jo for seg sine egne -og VET hvor redd og fortvilte de blir bare de er LITTEGRANN usikre på hva de ska gjøre, hvor de er, hva de skal si etc.

Gjest midia
Skrevet

Jenta har også sosiale problemer og tar sjelden/aldri kontakt med andre og har også problemer med å orientere seg.

Det bekymrer meg,enn om hun er kidnappet?

å ikke tar kontakt med noen hvis det skulle være noen sjanse for det.

Skrevet

Som mor - så ser man jo for seg sine egne -og VET hvor redd og fortvilte de blir bare de er LITTEGRANN usikre på hva de ska gjøre, hvor de er, hva de skal si etc.

Hmm, jeg tror jeg liker mobiltelefoner mer og mer. Er det ikke slik at de kan spores opp?

skorpionfisken
Skrevet

Hmm, jeg tror jeg liker mobiltelefoner mer og mer. Er det ikke slik at de kan spores opp?

Jo de kan spores opp om de er på og dersom det er dekning i området hvor den er.

Det er klart det er tryggere med enn uten en mobiltelefon. Men om hun har en så kan de ikke vite om hun har den på (alle ungdommer har den på, men den kan jo ha falt i et vann). De kan altså anta at den er på og lete utafor dekningsområdet om de ikke kan spore henne, eller de kan anta at den er av og så lete overalt. Det siste er nok det tryggeste.

Men jeg er enig. Jeg ser på mobiltelefonen til min sønn som en stor trygghet. Og jeg skal snart overlate min gamle til min datter, når jeg snart får ny på jobb.

Skrevet

En ting jeg synes er merkelig er at jenta har problemer med og orientere seg,hvorfor får hun da gå ut på tur alene?

Det er jo mest bare skog og ulent terreng der.

Skrevet

Det er ikke langt herfra, det der... og det er LANGT fra 20 varmegrader, slik de sa på radionyhetene da jeg hørte på! I går morges og hele formiddagen var det sure 8 grader med duskregn, og det har regnet siden og. Grått og kaldt... håper hun har funnet ei hytte hun har gått inn i!

Skrevet

Det er ikke langt herfra, det der... og det er LANGT fra 20 varmegrader, slik de sa på radionyhetene da jeg hørte på! I går morges og hele formiddagen var det sure 8 grader med duskregn, og det har regnet siden og. Grått og kaldt... håper hun har funnet ei hytte hun har gått inn i!

NÅ skjønte jeg pluselig hvem du var! :-)

Hei og KLEM!

Skrevet

Jo de kan spores opp om de er på og dersom det er dekning i området hvor den er.

Det er klart det er tryggere med enn uten en mobiltelefon. Men om hun har en så kan de ikke vite om hun har den på (alle ungdommer har den på, men den kan jo ha falt i et vann). De kan altså anta at den er på og lete utafor dekningsområdet om de ikke kan spore henne, eller de kan anta at den er av og så lete overalt. Det siste er nok det tryggeste.

Men jeg er enig. Jeg ser på mobiltelefonen til min sønn som en stor trygghet. Og jeg skal snart overlate min gamle til min datter, når jeg snart får ny på jobb.

Våre barn har også mobil - hun på 7 har med kontantkort - uten tellerskritt - KUN til å ha med rundt halsen når hun skal på "lengre turer" - slik at vi kan ringe til henne når hun skal hjem. Funker veldig bra . og hun føler det som en liten frihet.

Skrevet

NÅ skjønte jeg pluselig hvem du var! :-)

Hei og KLEM!

Hehe... heisann ;) Jeg smyger litt rundt hjørnene når jeg har tid, men sliter ikke med fritidsproblemer akkurat.

Håpe alt er bra med dere der nede!

Klem tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...