Gå til innhold

Hør Hagens tale..

Anbefalte innlegg

Gjest Er du sikker på det?
Skrevet

"Det finnes jo knapt et ord, enn mindre en hel setning i denne talen som ikke er 100% sant"

Så det finnes altså noen som er 100% enig i det Carl I. Hagen sier?

Jeg er en annen
Skrevet

Det er synd at Hagen tar et skritt i denne retningen, og det er synd at enkelte er så naive at de biter på dette.

Ingen samfunn er tjent med denne typen høyreekstreme strømninger.

Gjest Morsk
Skrevet

"Det finnes jo knapt et ord, enn mindre en hel setning i denne talen som ikke er 100% sant"

Hvorfor spør du om det? som umulig kan ha rukket høre en 27,40 minutt lang tale på 12.

Gjest Morsk
Skrevet

Det er synd at Hagen tar et skritt i denne retningen, og det er synd at enkelte er så naive at de biter på dette.

Ingen samfunn er tjent med denne typen høyreekstreme strømninger.

Som til skribenten under oppfordres til å høre på det man kritiserer.

Noe du umulig kan ha rukket.

Skrevet

Javisst finnes de. Heldigvis er de sjelden blant de mer intelligente i samfunnet.

".........................."

Jeg er en annen
Skrevet

Som til skribenten under oppfordres til å høre på det man kritiserer.

Noe du umulig kan ha rukket.

Det er riktig at jeg ikke har hørt hele talen, noe jeg heller ikke gidder. Jeg hørte nok av den på radioen i går. (Jada, jada, jeg vet at norsk radio er kontrollert av kommunistpakk. Men akk, det får stå sin prøve.)

Skrevet

Det er riktig at jeg ikke har hørt hele talen, noe jeg heller ikke gidder. Jeg hørte nok av den på radioen i går. (Jada, jada, jeg vet at norsk radio er kontrollert av kommunistpakk. Men akk, det får stå sin prøve.)

Er du kommunist, eller? :-)

"......................"

Jeg er en annen
Skrevet

Er du kommunist, eller? :-)

"......................"

Ja, jeg er tydeligvis det. Jeg var ikke klar over at alt til venstre for FrP var kommunisme, men nå har Morsk opplyst meg.

Skrevet

Ja, jeg er tydeligvis det. Jeg var ikke klar over at alt til venstre for FrP var kommunisme, men nå har Morsk opplyst meg.

Vær glad for at du nå er et bedre og mer opplyst menneske :-)

"..........................."

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg hadde heller ikke trodd folk som deg skulle gidde høre ting sagt i sin rette sammenheng, uten først å være redigert, editert og forvrengt av et eller annet venstrevridd filter.

Skrevet

Dessverre er det slik at Hagen har noen i egne hvis syn på jøder er langt unna partilederens. Han fikk jo den mest ihuga «Israel-vennen», Jan Simonsen, tuppa på rævva ut pga. «umoral».

Sant og si er jeg neimen ikke sikker på om Hagen gjør verken seg selv eller Israel noen tjeneste ved å tale i en forsamling der mesteparten egentlig ikke er «jøde-elskere», men heller ute etter å «omvende» dem.

Det er jo et ordtak som sier; «med slike venner osv.». Jeg sitter nå med en ultra-treig linje,(41 Kbps) og får talen i doser. Så langt er det sant, hvert eneste ord jeg har hørt. Men å selge det til sine partifeller, for ikke å si velgermassen, det skal bli en tøff jobb.

Tredve år med desinformasjon, løgner og halvsannheter har satt sine spor.

Gjest Morsk
Skrevet

Dessverre er det slik at Hagen har noen i egne hvis syn på jøder er langt unna partilederens. Han fikk jo den mest ihuga «Israel-vennen», Jan Simonsen, tuppa på rævva ut pga. «umoral».

Sant og si er jeg neimen ikke sikker på om Hagen gjør verken seg selv eller Israel noen tjeneste ved å tale i en forsamling der mesteparten egentlig ikke er «jøde-elskere», men heller ute etter å «omvende» dem.

Det er jo et ordtak som sier; «med slike venner osv.». Jeg sitter nå med en ultra-treig linje,(41 Kbps) og får talen i doser. Så langt er det sant, hvert eneste ord jeg har hørt. Men å selge det til sine partifeller, for ikke å si velgermassen, det skal bli en tøff jobb.

Tredve år med desinformasjon, løgner og halvsannheter har satt sine spor.

Jeg hadde som alle andre bare lest slakten og forhåndsomtalen av hva som ble sagt på dette møtet.

Det var derfor med en viss skepsis jeg satte meg ned for å lytte. Regnet med at Hagen virkelig hadde gått for langt.Til slutt slo det meg bare att fyren jo utelukkende hadde fortalt den rene og skjære sannhet.

Eller er jeg enig i at deler av kristenfolkets såkalte Israel-vennskap fremstår som noe merkelig og til tider fanatisk.

Skrevet

Det er enten veldig uintelligent eller veldig sleipt og kynisk å antyde at Islam i seg sjøl oppfordrer til å bruke barn som selvmordsbombere. Islam er en religion som ikke er veldig ulik kristendommen når det gjelder nestekjærlighet og toleranse. At fundamentalister velger å legge vekt på ekstreme utsagn tatt fullstendig ut av sin sammenheng er noe helt annet, det finner vi innen begge religioner. Kristendommen har sin ku-klux klan.

Når det gjelder Carl Ivar trur jeg forøvrig det gjelder begge deler. Uintelligent og sleipt og kynisk altså.

Skrevet

Vær glad for at du nå er et bedre og mer opplyst menneske :-)

"..........................."

Amen! :)

Skrevet

Tror jeg står over, gitt. Når talen hans omhandler "Jeg trekker meg", da skal jeg villig lytte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...