rottemamma Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg har bredbånd og windows 98.Plutselig klarer jeg ikke lenger å koble meg til nettet.Leverandøren min sier alt er ok helt frem til pc'en min.Har også litt pbl med å åpne windows.Noen som har vært ute for noe lignende? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Bredbånd fra hvem da? Hvis det er Telenor; reinstaller Online ADSL fra CD-en. Hvis ikke; spør noen andre 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Kan du gå litt mer i detalj? Hva gjør du, og hvilke feilmeldinger får du, eller hva skjer? (både når du starter Windows og når du prøver å koble deg på nett) 0 Siter
rottemamma Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Kan du gå litt mer i detalj? Hva gjør du, og hvilke feilmeldinger får du, eller hva skjer? (både når du starter Windows og når du prøver å koble deg på nett) Det starter normalt,dvs alle ikonene kommer opp,men når jeg prøver å åpne noe,får jeg meldingen:"finner ikke en enhetsfil som trengs for windows eller windowsprogr." "registeret eller system ini har referanser til denne enhetsfilen,men filen mangler" 0 Siter
citoyen Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Det starter normalt,dvs alle ikonene kommer opp,men når jeg prøver å åpne noe,får jeg meldingen:"finner ikke en enhetsfil som trengs for windows eller windowsprogr." "registeret eller system ini har referanser til denne enhetsfilen,men filen mangler" Prøv å sette inn Windows-CDen og velg "Reparer". 0 Siter
rottemamma Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Prøv å sette inn Windows-CDen og velg "Reparer". Takk,det virket! Men når jeg nå trykker på internet explorer,får jeg ikke opp den vanlige siden,men IBM internet connexion.Vet du hva jeg kan gjøre for å koble meg til serveren min?(UPC) 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Takk,det virket! Men når jeg nå trykker på internet explorer,får jeg ikke opp den vanlige siden,men IBM internet connexion.Vet du hva jeg kan gjøre for å koble meg til serveren min?(UPC) For å skifte hjemmeside kan du gå på Verktøy > Alternativer for internett og skrive inn adressen du vil ha som startside. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.