Gå til innhold

kommer meg ikke på nettet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bredbånd og windows 98.Plutselig klarer jeg ikke lenger å koble meg til nettet.Leverandøren min sier alt er ok helt frem til pc'en min.Har også litt pbl med å åpne windows.Noen som har vært ute for noe lignende?

Gjest Grumpy
Skrevet

Bredbånd fra hvem da? Hvis det er Telenor; reinstaller Online ADSL fra CD-en. Hvis ikke; spør noen andre :)

Skrevet

Kan du gå litt mer i detalj? Hva gjør du, og hvilke feilmeldinger får du, eller hva skjer? (både når du starter Windows og når du prøver å koble deg på nett)

Skrevet

Kan du gå litt mer i detalj? Hva gjør du, og hvilke feilmeldinger får du, eller hva skjer? (både når du starter Windows og når du prøver å koble deg på nett)

Det starter normalt,dvs alle ikonene kommer opp,men når jeg prøver å åpne noe,får jeg meldingen:"finner ikke en enhetsfil som trengs for windows eller windowsprogr."

"registeret eller system ini har referanser til denne enhetsfilen,men filen mangler"

Skrevet

Det starter normalt,dvs alle ikonene kommer opp,men når jeg prøver å åpne noe,får jeg meldingen:"finner ikke en enhetsfil som trengs for windows eller windowsprogr."

"registeret eller system ini har referanser til denne enhetsfilen,men filen mangler"

Prøv å sette inn Windows-CDen og velg "Reparer".

Skrevet

Prøv å sette inn Windows-CDen og velg "Reparer".

Takk,det virket!

Men når jeg nå trykker på internet explorer,får jeg ikke opp den vanlige siden,men IBM internet connexion.Vet du hva jeg kan gjøre for å koble meg til serveren min?(UPC)

Skrevet

Takk,det virket!

Men når jeg nå trykker på internet explorer,får jeg ikke opp den vanlige siden,men IBM internet connexion.Vet du hva jeg kan gjøre for å koble meg til serveren min?(UPC)

For å skifte hjemmeside kan du gå på Verktøy > Alternativer for internett og skrive inn adressen du vil ha som startside.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...