Gå til innhold

Kondomer såå viktig??

Anbefalte innlegg

Gjest p-pille bruker
Skrevet

Jeg synes ikke kondomer er så fristende, jeg. Ei gummislange som skal oppi fitta mi. Nei, æsj!

Den lukter vondt også, vond gummi, nesten som plast. Enda verre er det at man kan få de i jordbær og allverdens lukter. Nei! jeg vil ikke ligge med en mann som bruker kondom. Noe avdet deiligste jeg vet er å kjenne sæden ghans inni meg.

Hva mener andre? Bruker dere kondom?

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Åsemor

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jaduja
Skrevet

Sæd har kroppstemp så den er vanskeligå "kjenne" ini deg- såfremt du ikke mener når den renner ut da!:-)

Har du tilfeldige ligg, så har du stor sjanse for clam el herpes. Velbekomme!

Gjest kjønnssykdommer er noe herk..
Skrevet

Du kan vel ikke akkurat kjenne sæden hans inni deg, så følsom er du ikke der nede.

Men kutt kondomene du hvis du ikke syns det er såååå viktig.

Skrevet

Håper du ikke får noen kjønnssykdommer da.

Gjest LucySky
Skrevet

Jøss, jeg håper du holder deg til en eneste, og at han også holder seg bare til deg.

Ever heard of veneral disease?

Skrevet

Jeg syns det er kjempepraktisk med kondom, da vet man hvor man har sølet, og trenger ikke å vaske seg langt oppi musa etterpå. Trenger heller ikke å løpe på toalettet med papir mellom bena.

Det verste med å lage baby var at jeg "var nødt" til å få sølet inni meg hver gang, så nå er jeg lykkelig for at vi kan gjøre av det andre steder, eller bruke kondom.

Skrevet

Bruker ikke kondom da jeg har fast partner og bruker p-piller. Men bruker det om jeg f.eks. har glemt pillen eller no, for sikkerhets skyld. Syns heller ikke noe spesielt om det. Men det er ikke pga hvordan det kjennes.. Og jeg kan ikke minnes at jeg har kjent at sæden spruter inn i meg nei. Men at den renner ut... ja det kjenner jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Foretrekker selvfølgelig sex uten kondom, men må man så må man. Puler ikke hvem som helst uten kondom.

Ikke det at jeg puler hvem som helst...

Gjest finnes vel unntak
Skrevet

Sæd har kroppstemp så den er vanskeligå "kjenne" ini deg- såfremt du ikke mener når den renner ut da!:-)

Har du tilfeldige ligg, så har du stor sjanse for clam el herpes. Velbekomme!

Enten så er sæden til kjæresten min varmere enn normalt, eller så har jeg unormal kroppstemperatur, for når han spruter på magen min så kjenner jeg hvor varm den er...så hvorfor kan ikke noen kjenne den inni?

Gjest snøball
Skrevet

Nei,liker ikke kondom jeg heller. Vil kjenne han "naken inni meg"..også kjenner jeg den vonde gummi lukta på fingrene under hele akten. og selv om jeg er jente, så svekker det litt av følelsen for meg også..(kanskje er det bare psykisk) men vi bruker da kondom hele tiden for det om, for vi er vel nødt akkurat nå. slutta på p-pillene fordi jeg fikk så mange bivirkninger.

Skrevet

hmmm... håper for andres del at du sier til dine sex partnere at du har sex uten kondom, slik de kan ta stilling til om de vil eller ikke....

Ta sjansen på å bli smittet av noe mener jeg!

Gjest mæmi
Skrevet

Enten så er sæden til kjæresten min varmere enn normalt, eller så har jeg unormal kroppstemperatur, for når han spruter på magen min så kjenner jeg hvor varm den er...så hvorfor kan ikke noen kjenne den inni?

Du er vel litt kald utenpå magen da. Er sæden for varm, dør cellene. Inni oss er temp'en ca 37 grader.

Gjest Rusle
Skrevet

Hvis du har en fast partner, trenger du jo ikke kondom.

Skrevet

Det kommer jo an på om du snakker om et fast forhold eller tilfeldig sex.

Når det gjelder tilfeldig sex, kan du jo stille deg spørsmålet: er det såå farlig å få f.eks herpes. da? Du blir aldri kvitt det, og kan glemme å ha sex uten kondom med noen som ikke har herpes for resten av livet, men pytt.

"..........................."

Skrevet

Det kommer jo an på om du snakker om et fast forhold eller tilfeldig sex.

Når det gjelder tilfeldig sex, kan du jo stille deg spørsmålet: er det såå farlig å få f.eks herpes. da? Du blir aldri kvitt det, og kan glemme å ha sex uten kondom med noen som ikke har herpes for resten av livet, men pytt.

Herpes?

Du snakker om tilfeldig sex, og drar fram herpes?

Hva med hiv, aids, klamydia, syfilis og gonore? Herpes er ingenting forhold.

Skrevet

Herpes?

Du snakker om tilfeldig sex, og drar fram herpes?

Hva med hiv, aids, klamydia, syfilis og gonore? Herpes er ingenting forhold.

Leste du hva jeg skrev? Hvis jeg ikke tar helt feil, skrev jeg "f.eks". Jeg skrev herpes for å ikke "overdrive", da jeg regner med at sjansen for å få det er større enn f.eks AIDS. Og uansett hva som er verst - JEG ville gjøre rimelig mye for å unngå å få herpes.

Skrevet

Leste du hva jeg skrev? Hvis jeg ikke tar helt feil, skrev jeg "f.eks". Jeg skrev herpes for å ikke "overdrive", da jeg regner med at sjansen for å få det er større enn f.eks AIDS. Og uansett hva som er verst - JEG ville gjøre rimelig mye for å unngå å få herpes.

Hehe...

Klart jeg leste hva du skrev, men det virka liksom som en enorm underdrivelse. Det er faktisk mye større sjangs for å få klamydia enn herpes.

Skrevet

Hehe...

Klart jeg leste hva du skrev, men det virka liksom som en enorm underdrivelse. Det er faktisk mye større sjangs for å få klamydia enn herpes.

Joda. Men såvidt jeg vet så kureres klamydia ganske greit med antibiotika, gjør det ikke? Herpes derimot, blir du aldri kvitt. Sikkert morsomt å havne i et nytt forhold: "Du - vi må enten bruke kondom når vi har samleie, resten av livet, eller ivhertfall så lenge vi er sammen. Enten det, eller så må du være villig til å få herpes. Det har nemlig jeg."

".........................."

Skrevet

Foretrekker selvfølgelig sex uten kondom, men må man så må man. Puler ikke hvem som helst uten kondom.

Ikke det at jeg puler hvem som helst...

Gjør du ikke? Det gjør jeg - hvemsomhelst, hvasomhelst, hvorsomhelst, hvordansomhelst.

Skrevet

Joda. Men såvidt jeg vet så kureres klamydia ganske greit med antibiotika, gjør det ikke? Herpes derimot, blir du aldri kvitt. Sikkert morsomt å havne i et nytt forhold: "Du - vi må enten bruke kondom når vi har samleie, resten av livet, eller ivhertfall så lenge vi er sammen. Enten det, eller så må du være villig til å få herpes. Det har nemlig jeg."

".........................."

Hehe... Herpes smitter bare ved utbrudd da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...