Gå til innhold

Kondomer såå viktig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Herpes smitter bare ved utbrudd da.

Joda, men det er ikke alltid det er så bænkers å satse på. Og noe som varer livet ut er værre enn noe man kan kurere, spør du meg :-)

"......................."

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Åsemor

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joda, men det er ikke alltid det er så bænkers å satse på. Og noe som varer livet ut er værre enn noe man kan kurere, spør du meg :-)

"......................."

Joda, men man kan bli steril av klamydia, det er ikke akkurat å trakte etter det heller.

Uansett - moralen er at man skal bruke kondom med nye og tilfeldige partnere!

Gjest damepånoenogtredve
Skrevet

Viktig og viktig. Det er det selvfølgelig. Men jeg klarer aldri å somle meg til å bruke gummi selv heller.

Som oftest er jeg bare sammen med gifte menn som ikke er utro med andre enn meg, og jeg selv er også gift, så da går det jo oftest greit med tanke på sykdommer ihvertfall.

Gjest ironi eller
Skrevet

Viktig og viktig. Det er det selvfølgelig. Men jeg klarer aldri å somle meg til å bruke gummi selv heller.

Som oftest er jeg bare sammen med gifte menn som ikke er utro med andre enn meg, og jeg selv er også gift, så da går det jo oftest greit med tanke på sykdommer ihvertfall.

Ja, særlig siden de gife mennene ikke er utro med andre en deg.... he-he.

Gjest Sperme
Skrevet

Jeg syns det er kjempepraktisk med kondom, da vet man hvor man har sølet, og trenger ikke å vaske seg langt oppi musa etterpå. Trenger heller ikke å løpe på toalettet med papir mellom bena.

Det verste med å lage baby var at jeg "var nødt" til å få sølet inni meg hver gang, så nå er jeg lykkelig for at vi kan gjøre av det andre steder, eller bruke kondom.

Har du ikkje knipemusler du da, kva? Finnes ikkje herligere enn bar kuk iseg og deretter kjenne saftene fra sæden. Da kniper jeg det jeg kan for å beholde saftene der en stund. Deretter blir det vask og massasjedusj..

Gjest usj og æsj!
Skrevet

Har du ikkje knipemusler du da, kva? Finnes ikkje herligere enn bar kuk iseg og deretter kjenne saftene fra sæden. Da kniper jeg det jeg kan for å beholde saftene der en stund. Deretter blir det vask og massasjedusj..

Du klarer ikke å knipe sånn at det blir tett! Det der var jo bare ekkelt!!!Æsj! Nei, få det bort med en gang! Jeg hadde blitt veldig glad hvis min sambo ville bruke kondom, men bare pga det svineriet! Vi har vært sammen i 4 år, og han er den eneste sex-partneren jeg har hatt, så for meg er det ingen problem...Jeg vet jo at han har har hatt andre før meg da, men det er leenge siden!

Skrevet

Jesus Maria, hvor gammel er du? Det går an å uttrykke seg litt mer sivilisert.

Skrevet

Herpes?

Du snakker om tilfeldig sex, og drar fram herpes?

Hva med hiv, aids, klamydia, syfilis og gonore? Herpes er ingenting forhold.

Når det gjelder Gonore og Herpes, så tror jeg herpes klart kan defineres som verre en gonore....

Gonore går det i hvert fall an å bli kvitt.....

Skrevet

Det kommer jo an på om du snakker om et fast forhold eller tilfeldig sex.

Når det gjelder tilfeldig sex, kan du jo stille deg spørsmålet: er det såå farlig å få f.eks herpes. da? Du blir aldri kvitt det, og kan glemme å ha sex uten kondom med noen som ikke har herpes for resten av livet, men pytt.

"..........................."

Tviler nå på at de i de hele tatt bryr seg om de har sykdommer eller ikke, om de smitter noen eller ikke...

Får bare aldri håpe jeg treffer noen som har vært i deres "krets";)

Skrevet

Tviler nå på at de i de hele tatt bryr seg om de har sykdommer eller ikke, om de smitter noen eller ikke...

Får bare aldri håpe jeg treffer noen som har vært i deres "krets";)

Hvem er "de" ?

"............................."

Gjest ingen unntak
Skrevet

Enten så er sæden til kjæresten min varmere enn normalt, eller så har jeg unormal kroppstemperatur, for når han spruter på magen min så kjenner jeg hvor varm den er...så hvorfor kan ikke noen kjenne den inni?

Akkurat som når du skal måle feber må du helst gjøre det i et av kroppens "hulrom". Nytter ikke legge termometeret på magen, der har du annen temperatur. I skjeden og sæden fra sædblæra har kroppstemp..

Skrevet

Gjør du ikke? Det gjør jeg - hvemsomhelst, hvasomhelst, hvorsomhelst, hvordansomhelst.

"..........................."

Velbekomme!

Skrevet

Hvem er "de" ?

"............................."

De med dette synet på andres sikkerhet, altså da sikter jeg til bruken av kondom...

De tenker ikke på at de er andre mennesker det også gjelder...

Skrevet

De med dette synet på andres sikkerhet, altså da sikter jeg til bruken av kondom...

De tenker ikke på at de er andre mennesker det også gjelder...

Ah, ok :-)

"...................."

Skrevet

Du klarer ikke å knipe sånn at det blir tett! Det der var jo bare ekkelt!!!Æsj! Nei, få det bort med en gang! Jeg hadde blitt veldig glad hvis min sambo ville bruke kondom, men bare pga det svineriet! Vi har vært sammen i 4 år, og han er den eneste sex-partneren jeg har hatt, så for meg er det ingen problem...Jeg vet jo at han har har hatt andre før meg da, men det er leenge siden!

Synes nesten litt synd på samboeren din jeg, hvis du har et slikt forhold til spermen hans. Du hadde neppe blitt lenge sammen med meg, ihvertfall :-)

"........................."

Skrevet

Ah, ok :-)

"...................."

:) flott!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg er enig i at det er bedre uten kondom. Men må man så må man. Bedre å bruke kondom enn å få en eller annen ekkel sykdom.

Skrevet

Ikke med en fast partner selvsagt, går på pillen. Men med en ny er det jo direkte idiotisk og ikke bruke kondom da, til man kan vite at begge er friske og man ikke kan smittes med noe snusk.

Selvsagt er det jo best uten kondom da, men litt må man ofre for helsa. Tross alt er det ikke alle sykdommer man kan bli kvitt, og chlamydia kan gjøre en steril osv.. Så med en ny - alltid kondom!!

Gjest men hallo da
Skrevet

For det første er garantert disse mennene utro med andre enn deg, og hva med konene deres? De kan jo også være utro med mange. For ikke å snakke om din mann....

Gjest men hallo da
Skrevet

Hehe...

Klart jeg leste hva du skrev, men det virka liksom som en enorm underdrivelse. Det er faktisk mye større sjangs for å få klamydia enn herpes.

Men chalmydia blir du enkelt kvitt, herpes er for evig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...