Gå til innhold

Kondomer såå viktig??

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac
Skrevet

Viktig og viktig. Det er det selvfølgelig. Men jeg klarer aldri å somle meg til å bruke gummi selv heller.

Som oftest er jeg bare sammen med gifte menn som ikke er utro med andre enn meg, og jeg selv er også gift, så da går det jo oftest greit med tanke på sykdommer ihvertfall.

La oss håpe de gifte mennenes koner ikke er utro heller,da!

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Åsemor

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest men hallo da
Skrevet

Jeg syns det er kjempepraktisk med kondom, da vet man hvor man har sølet, og trenger ikke å vaske seg langt oppi musa etterpå. Trenger heller ikke å løpe på toalettet med papir mellom bena.

Det verste med å lage baby var at jeg "var nødt" til å få sølet inni meg hver gang, så nå er jeg lykkelig for at vi kan gjøre av det andre steder, eller bruke kondom.

Du synes det er ekkelt med sperm? Da trenger jeg vel neppe spørre om ditt syn på suging. Høres ut som dere har et innholdsrikt sexliv.. Æsj, ikke sprut den ekle gørra de på meg..

Sæden inne i skjeden kan man enkelt tømme i do, ved å knipe igjen og så sette seg å tisse. Verre er det ikke..

Gjest Sniff
Skrevet

Men chalmydia blir du enkelt kvitt, herpes er for evig...

Blir kanskje enkelt kvitt det (er ikke så oppdatert på den fronten,- heldigvis),- men har fått med meg at clamydia ofte medfører sterilitet...

Gjest men hallo da
Skrevet

Blir kanskje enkelt kvitt det (er ikke så oppdatert på den fronten,- heldigvis),- men har fått med meg at clamydia ofte medfører sterilitet...

Da skal du ha det en stund da, men kan bli steril ja.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bedre med kondom da man slipper å bekymre seg for alskens sykdommer, og graviditet for de av oss som ikke kan bruke hormonpreparater.

P-piller beskytter ikke mot SOS, noe mange synes og tro, ikke rart flere og flere får skumle sykdommer.

Gjest usj og æsj!
Skrevet

Synes nesten litt synd på samboeren din jeg, hvis du har et slikt forhold til spermen hans. Du hadde neppe blitt lenge sammen med meg, ihvertfall :-)

"........................."

Det er jo et svineri! Renner overalt jo! Og heldigvis skal ikke jeg være sammen med deg!

Gjest usj og æsj!
Skrevet

Du synes det er ekkelt med sperm? Da trenger jeg vel neppe spørre om ditt syn på suging. Høres ut som dere har et innholdsrikt sexliv.. Æsj, ikke sprut den ekle gørra de på meg..

Sæden inne i skjeden kan man enkelt tømme i do, ved å knipe igjen og så sette seg å tisse. Verre er det ikke..

Tømme i do! Høres ut som at det kom fra en bøtte eller noe! Til opplysning, så tisser man ut av et annet hull, og det som er langt oppi, vil ikke komme ut av den grunn! Jeg skjønner godt Åsemor jeg! Synet også det er noe klin! Men det er ikke sånn at jeg sier til sambo at han ikke får lov til å sprute i meg eller no! Men suge, får han meg veldig veldig sjelden til å gjøre, og da er det bare litt jeg gjør det!

Skrevet

Jeg syns spermen gjør seg bedre på magen/puppene mine enn inni meg.

Og nei, du trenger sikkert ikke mitt syn på suging, men for de som har god hukommelse kan sikkert fortelle deg at jeg har fortalt historier som omhandler sæd i øyet, og det var selvfølgelig fordi jeg ikke ville svelge.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør du ikke? Det gjør jeg - hvemsomhelst, hvasomhelst, hvorsomhelst, hvordansomhelst.

"..........................."

Jeg gjør egentlig det jeg også, men forsøker helt bevisst å være litt stor på det når jeg skriver her!

Gjest hallo ja
Skrevet

"Sæden inne i skjeden kan man enkelt tømme i do, ved å knipe igjen og så sette seg å tisse. Verre er det ikke.."

Prøv dèt,etter flere barnefødsler du.

Skrevet

Det er jo et svineri! Renner overalt jo! Og heldigvis skal ikke jeg være sammen med deg!

Vel, man får selfølgelig mene hva man vil. Men mener du virkelig at det å ha en slik forakt for partnerens kroppsvæsker er ok, sundt og normalt?

".........................."

Skrevet

Jeg gjør egentlig det jeg også, men forsøker helt bevisst å være litt stor på det når jeg skriver her!

Jo, det er et godt poeng :-)

"...................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...

Klart jeg leste hva du skrev, men det virka liksom som en enorm underdrivelse. Det er faktisk mye større sjangs for å få klamydia enn herpes.

Men mens herpes er et helvete som man ofte aldri blir kvitt (det kommer an på hvilken grad av herpes man får), så blir man kvitt klamydia med et par piller.

Og faren for å få hiv er ekstremt liten, selv om man puler noen med hiv.

Skrevet

Men mens herpes er et helvete som man ofte aldri blir kvitt (det kommer an på hvilken grad av herpes man får), så blir man kvitt klamydia med et par piller.

Ja, har vi ikke blitt enige om at kondomer er bedre enn de fleste kjønnsykdommene nå da, og at både herpes og klamydia er ille, men på hver sin måte?

Gjest bedre føre var...
Skrevet

"Og faren for å få hiv er ekstremt liten, selv om man puler noen med hiv."

Jeg velger å tro at den faren er ekstremt stor.:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, har vi ikke blitt enige om at kondomer er bedre enn de fleste kjønnsykdommene nå da, og at både herpes og klamydia er ille, men på hver sin måte?

Jeg er ikke enig i at klamydia er ille.

Det går som sagt over etter at man har dytta i seg 2 piller.

Man skal tross alt gå med det ekstremt lenge før det kan utgjøre noen fare (som sterilitet).

En kraftig influensa er langt verre.

Skrevet

Jeg er ikke enig i at klamydia er ille.

Det går som sagt over etter at man har dytta i seg 2 piller.

Man skal tross alt gå med det ekstremt lenge før det kan utgjøre noen fare (som sterilitet).

En kraftig influensa er langt verre.

Ja, jeg har hatt klamydia, spist de to pillene, og vært nesten nervevrak i 9 mnd babylaging fordi det ikke funket. Jeg syns det var ille. Mye verre enn et lite forkjølelsessår som kommer en gang hvert jubelår.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Og faren for å få hiv er ekstremt liten, selv om man puler noen med hiv."

Jeg velger å tro at den faren er ekstremt stor.:o)

Jeg tar heller ingen sjanser, men faren for å få hiv er uansett så liten at det ikke er det man frykter mest hvis man har ubeskyttet sex.

På den annen side hadde jeg ikke spilt russisk rullet selv om pistolen var en såkalt 1000-løper, og det bare var en kule i den.

Herpes er dog en reell frykt, og en sykdom som kan få alvorlige følger for resten av ens liv.

Gjest bedre føre var...
Skrevet

Jeg tar heller ingen sjanser, men faren for å få hiv er uansett så liten at det ikke er det man frykter mest hvis man har ubeskyttet sex.

På den annen side hadde jeg ikke spilt russisk rullet selv om pistolen var en såkalt 1000-løper, og det bare var en kule i den.

Herpes er dog en reell frykt, og en sykdom som kan få alvorlige følger for resten av ens liv.

Okei:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har hatt klamydia, spist de to pillene, og vært nesten nervevrak i 9 mnd babylaging fordi det ikke funket. Jeg syns det var ille. Mye verre enn et lite forkjølelsessår som kommer en gang hvert jubelår.

Men faren for at en i det hele tatt skal måtte leve med den frykten er ekstremt liten.

De fleste som lever i risikosonen sjekker seg tross alt i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...